Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Skåle med spænde

Startet af Julie Stuhr, 21. Marts 2009, kl. 11:00

Julie Stuhr

Er der nogen der har erfaring med skålene, som man kan spænde fast på buret, fra Kirstens dyrebutik?
Eller andre vælte-sikre skåle?

Mine vælter deres madskål og skubber deres drikkeflaske ned.

lille_jill

Jeg bruger sådan nogen keramik-nogen. Det fungerer meget godt, hvis de bare står på gulvet.

Lea

Jeg bruger sådan nogle skåle man sætter fast på buret og de fungere rigtig godt .. da mine har det med at vælte skåle og rykke til skåle når de står uden at sidde fast ..

Gad ikke have vand og mad over alt så derfor jeg købte nogle til at sidde fast på buret :)

Fungere godt hos mig ihverfald
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Anne

jeg har en i transportkassen, jeg synes den fungerer helt fint

Julie

jeg har sådan nogle man spænder fast. de er ganske udemærket, hvis ikke der er mere end én ilder ad gangen der støtter sig på dem. så skal de spændes hele tiden

Namilla

Det kommer an på hvilken slags det er... jeg har prøvet dem der sidder i en "ring" som man spænder fast...det fungerer ikke her!...de ligger nedenunder skålen og graver på undersiden så den siger "klonk klonk klonk" og til sidst får de den løs...
Hvis det er dem som "drejes" fast på holderen, så fungerer det fint her...

Julie Stuhr

Okay, hvor købes dem som drejes på?

rimif

Jeg har sådan nogle som man bruger til kaniner i plastik hvor den sidder fast på siden og så er skålen nede i en holder, det er ikke bare en ring såm der sidder en skål i men en holder der er ca. 10 cm bred. det virker fint her. Fritz ar det med at vælte alt vand og han drikker ikke af vandflaske, det tager for lang tid og så hellere lade være(hvilke har kostet en ærgelig tur til dyrlægen med dehydrering) så nu får han i skål han ikke kan vælte og det virker. til foder har jeg sådan en automat som sidder inde i buret men som regl fylder jeg den kun op  med det de kan spise men ville mene at den anden slags skål også ville virke fint til mad.

venlig hilsen karina

Amazing Ferret