Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Julebilleder

Startet af Amazing Ferret, 30. November 2010, kl. 13:09

Amazing Ferret

Jeg har taget lidt billeder af dyrene i dag og så lavet dem lidt julet  :fnis: :fnis:
Det er ikke de bedste billeder, men man kan da se der er en ilder på  :lol: :lol:















Sølvsten


mette11

De er da rigtig fine synes jeg...så skal du bare printe dem ud som postkort og så er julekortene hjemme! (hvis man altså sender julekort - jeg har agu aldrig sendt nogen!  :-$)

Amazing Ferret

Tak  :)
Jeg sender heller ikke julekort - eller sidste år gjorde jeg vist, men gider ikke i år  :fnis: :fnis:

lussingen

Sikke nogle søde julebilleder :) Og hvor er dine dyr dygtige til at række tunge :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Amazing Ferret

Citat fra: lussingen Dato 30. November 2010, kl. 13:25
Sikke nogle søde julebilleder :) Og hvor er dine dyr dygtige til at række tunge :fnis:

Ja det er rigtig gode til det og det er faktisk ret irriterende :fnis: :fnis: Normale billeder findes ikke her  :fnis:

Anne


Julbert

De kunne da egentlig være ret så søde som julekort :D
Men ellers, rigtig fine dyr... synes faktisk alle sammen har nogle ret søde ansigter :)

FerretParadise

Jeg synes det er nogle rigtig søde billeder.  :)

Ann Hillerslev.

cmkh

Sikke nogen dejlige billeder  :)

Shamua

#10
Hold da op Yabba er blevet mørk :D Og er det Poppy på billedet med guld-juletræet? Hun er godt nok blevet langhåret hvis det er hende  :fnis: NICE!.... Godt hun ikke skal med på julefrittevitten  :lol:

Vh. Marianne

Amazing Ferret

^^Ja Yabba er blevet mørk  :fnis: Hun ser hammer godt ud i den mørke farve  :lol: :lol: og ja det er Poppy, men så langhåret er hun nu ikke, synes jeg  :)

Tak alle for de søde ord om mine billeder  :D

Shamua

#12
Citat fra: Amazing Ferret Dato 30. November 2010, kl. 14:09
^^Ja Yabba er blevet mørk  :fnis: Hun ser hammer godt ud i den mørke farve  :lol: :lol: og ja det er Poppy, men så langhåret er hun nu ikke, synes jeg  :)

Tak alle for de søde ord om mine billeder  :D

Nej hun er ikke helt lige så langhåret som Mikka, men smuk er hun. Og så har hun forstået konceptet med angora, mere end hvad jeg kan prale af med Macto  :lol:.. Hun ligner meget Bambi på det billede du viste mig forleden! :)

Vh. Marianne

Amazing Ferret

#13
Citat fra: Shamua Dato 30. November 2010, kl. 14:11
Citat fra: Amazing Ferret Dato 30. November 2010, kl. 14:09
^^Ja Yabba er blevet mørk  :fnis: Hun ser hammer godt ud i den mørke farve  :lol: :lol: og ja det er Poppy, men så langhåret er hun nu ikke, synes jeg  :)

Tak alle for de søde ord om mine billeder  :D

Nej hun er ikke helt lige så langhåret som Mikka, men smuk er hun.. Hun ligner meget Bambi på det billede du viste mig forleden! :)

Ja hende og Bambi ligner hinanden utrolig meget. Poppy har bare mørk næse stadigvæk <3

Kalle har heller ikke forstået at angora helst skal have lang pels.....hvis han ikke havde næsefejl ville man sq nok ikke opdage han er angora  :fnis: :fnis:

Eliza

Hvis jeg kunne tage sådan nogle billeder så ville jeg da helt sikkert skrive julekort i år  :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.