Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Tysk TV fra Mönchengladback

Startet af Lena og Peter, 18. November 2010, kl. 10:08

Lena og Peter

http://www.wdr.de/mediathek/html/regional/rueckschau/2010/11/13/lokalzeit_duesseldorf.xml?mo=1118

Jeg faldt lige over denne udsendelse fra udstillingen... Der er desværre ikke nogle dansker med i udsendelsen, men så kan man da se hvor vi har været.

FerretParadise

Ja jeg så godt at der var tv til stede. :)
Lidt sjovt at se stedet igen, og jeg må sige, at jeg er glad for, at der stod på Navi og Fire's skemaer, at de ikke måtte tages i nakken.
Ann Hillerslev.

Sølvsten

Ih så får man helt lyst til at være på udstilling igen.

Synes godt nok der bliver taget meget i nakken. Godt det ikke var Leo der skulle bedømmes der.

Eliza

Citat fra: FerretParadise Dato 18. November 2010, kl. 10:14
Ja jeg så godt at der var tv til stede. :)
Lidt sjovt at se stedet igen, og jeg må sige, at jeg er glad for, at der stod på Navi og Fire's skemaer, at de ikke måtte tages i nakken.

Min første tanke var også at de godt nok holdt den ilder meget i nakken.. så super godt du fik det på deres dommerskemaer..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Mustela

Puha, den mindste bekymring her er da nakketag!!!! Tænker mere på den vitaminpasta.......... :o Det vil jeg nok få tilføjet til mit dommerskema som 1.prioritet, så mine ikke kom hjem med sygdomme, fordi alle spiser/slikker af den samme.

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Lena og Peter

Linket dur desværre ikke længre, da de har fjernet udsendelsen fra deres hjemmeside... :@

LordDoom

Citat fra: ilderbanden Dato 24. November 2010, kl. 13:46
Linket dur desværre ikke længre, da de har fjernet udsendelsen fra deres hjemmeside... :@

De kom bare i tanke om der ikke var nogle danske ildere med i udsendelsen, og blev så flove de fjernede det igen  :P

Amelia W.R <3 - Kiss me Boy (Haku)<3 og Cleopatra Aysiha <3
Fiona Krystal & William i tankerne