Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Gider ikke spise

Startet af Lea, 15. Februar 2009, kl. 19:52

Lea

Tusinde tak :) prøver at kigge i dyrehandleren i Nakskov når jeg går forbi :) så må jeg lige se hvad jeg finder ud af :D
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Emmadyhr

Citat fra: PiaLyng Dato 17. Februar 2009, kl. 10:19
Jeg bruger Frankie Ferret, og Felix tog hurtigt 150gram på :love:.
Godt nok vejer han kun omkring de 950gram, men han bliver sikkert aldrig større.
Og der er intet galt i at have små hanner :-$ :fnis: De nemmere at have i lommen ;)

Så er jeg godt nok glad for du ikke kom med ham til Hannes træf..Så havde han vundet prisen som mindste han!! For han vejer mindre end Oliver så!!

Jeg bruger selv Royal Canin babycat 34 og så blander jeg med kitten 36 og kitten persian 32 .Det giver jeg mine fordi det virklig godt kunne tåle at tage på.Det hjælper også.. Magnus blev vejet i december af Metnil og vejede 1400 ca.. Jeg vejede ham i febuar to tre uger efter jeg havde fået ham og der havde han taget 350g på..
Så det virker..Men ellers plejer jeg som de andre også at bruge Hills A/d på dåse som jeg blander med killingemælk jeg selv blander.De er de helt syge med mine..

Lea

Den infomation jeg har fået om Klunte har ikke været rigtigt..

Fik afvide at Klunte var mellem 1-1 1/2 år gammel og at næsten lige var kasteret, og at han hele tiden har været så lille (755g)... hmm.

Han vejer 820g nu..

Men dem hende jeg fik ham af siger . at han er mellem 3-5år gammel og at han plejer at veje 1 kg. hun var helt chokeret over hvorfor han var landet hos mig ..

Klunte har kun været hos hende jeg fik ham af i nogle få måneder men har åbenbart ikke fået det rigtige mad .. han tager på af det mad jeg giver stille og roligt :)
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3