Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Gode nyheder om Fiona

Startet af Emmadyhr, 6. Marts 2009, kl. 17:53

Emmadyhr

Ja så har jeg gode nyheder..
Vi var til dyrlæge(Allison ) idag mig og Fiona og Oli og Felina.
Det gik rigtig godt. Fiona var ,som jeg jo har sagt hele tiden ,ikke med smerter.Allison sagde at hun ikke kunne mærke noget i hendes underliv og hun reagerede ikke på at Allison trykkede på hende overhovdet.Allison sagde at hvis hun ikke havde smerter og kunne holde den de næste to uger så betyder det at hun er rask. Altså at det ikke kommer igen!
Jeg har selv være ret sikker på det ikke var kommet igen,som jeg jo også har sagt her..
Allison siger at hvis det skulle komme tilbage så ville det gøre det inde for de første 1-4 uger efter det var blevet skilt ad..
Altså vil vi kunne sige om to uger om Fiona er rask og der ikke kommer mere.I så fald vil hun leve til hun bliver gammel og leve et normal liv som alle andre ilderer.
Allison ringer til mig om to uger og så, hvis der ikke er noget nyt, er det bevis på at hun ikke er groet sammen igen der nede
Jeg har været meget ked af den modtagelse jeg har fået med det her, her på det her forum.Jeg har følt at folk mente at jeg skulle havde aflivet Fiona med det samme jeg fik den besked med hendes underliv.
Det er vigtig man lytter til sit hjerte og ikke til andre mennesker der ikke kan se din lder.Det har jeg lært nu.
Udover det er jeg bare så glad og lettet over at det hele er overstået nu.
Jeg laver en klage sag ud af det her med min gamle dyrlæge, og er ved at få de sidste ting på plads med en advokat.

PiaLyng

jeg tror jeg måske har opfattet Fiona til at have mange smerter. Men er ked af du har følt det sådan <3

Jeg er glad for at hører fiona have det godt, så der måske stadig håb om jeg kan møde alle dine fine dyr :dans:. og lad os forsat håbe Fiona forbliver glad og rask :D

Peewit

Hvor er det dejligt at høre at hun har det godt. :D Krydser fingre for det forbliver sådan. :D

Jeg håber meget at det kommer til at gå godt med din klagesag, da jeg synes det er dybt rystende den måde din anden dyrlæge har opført sig.
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Emmadyhr

Citat fra: Peewit Dato  6. Marts 2009, kl. 19:41
Hvor er det dejligt at høre at hun har det godt. :D Krydser fingre for det forbliver sådan. :D

Jeg håber meget at det kommer til at gå godt med din klagesag, da jeg synes det er dybt rystende den måde din anden dyrlæge har opført sig.

Jeg er sikker på det forbliver sådan  :fnis:.Der er ikke noget der tyder på andet.Men det bliver alligevel dejligt når man får det endelige ja for at det IKKE kommer igen.
Men hensyn til klage sagen så er det det næste jeg tager fat i nu..Men det handler ikke kun om Fiona,men også om Ol som jo stadig er syg og som de ikke ville behandle fordi det kostede penge.Havde Oli ikk fået pencelin er jeg ikke klar over hvad der kunne havde sket med ham,men det er sikkert at det er derfor han har det meget bedre nu.Han har haft det her i mange månder og hver gang jeg kom hos dyrlægen har hun afvist at behandle ham.
Jeg er ved at få en advokat ind i det for også at finde ud om der er en chance for om jeg kan vinde sådan en sag..Håber :ja:
Jeg får en del hjælp til det fra mine nære venner og det er virkelig godt.Nu hvor Fiona ikke er syg mere,kan jeg rette min fulde opmærksomhed på det..For jeg syndes virkelig det er dårligt af en dyrlæge.Udover det skal det måske siges at jeg har brugt den her dyrlæge i de 3 år jeg havde et opdræt på mine katte og hele min familie bruger hende,så det er svært at gøre det imod hende.Men jeg håber der kommer noget godt ud af det.Det for jeg afvide på torsdag hvor jeg skal tale med en mulig advokat..

Soelberg`s SUN ferret



hvor er det bare skøn læsning det her. Jeg er rigtig glad på dine og ikke mindst på Fiona`s vejne

Fiona bliver en rigtig gammel dame, men stok og briller  :fnis: :fnis:

Julie

gud hvor er det bare godt at høre, det glæder mig meget. :)
jeg tror grunden til at folk har rådet dig til at aflive hende har været, at det lød virkelig voldsomt hvis hun skulle gå og have ondt og som om der ikke var andet at gøre. det er så nemt for andre at skrive at de skal lade ens dyr få fred, men det er svært at acceptere som ejer. men jeg er glad på både dine og fionas vejne.

tzari

CitatJeg havde en meget syg og dårlige Fiona de sidste tre dage,Hun havde smerter og var fjern i hendes væremåde.Hun ville ikke jeg tog hende op eller noget.Derfor besluttede jeg at hun skulle aflives..Jeg ringede til Allison i går og snakkede det igemmen med hende.Jo Fiona har det nok bedst ved at få fred aftalte vi!!!

CitatJeg er jo godt klar over hun skal aflives før eller siden fordi hun jo har det der i underlivet..Og jeg kan jo heller ikke gå og få tider til afllivninger hele tiden..
Hvad ville i gøre hvis i var mig?..Jeg er virkelig i syv sind.
Jeg vil IKKE havde hun skal gå med smerter overhovdet.

http://ferretopia.eu/index.php?topic=653.0

CitatJeg har været meget ked af den modtagelse jeg har fået med det her, her på det her forum.Jeg har følt at folk mente at jeg skulle havde aflivet Fiona med det samme jeg fik den besked med hendes underliv.

Ked af at skrive det her men du gav os det indtryk at fiona var i smerter, Alisson og dig mente en aflivning nok var det bedste. Du beder om folk mening om hvad DE ville gøre og det svarer de så. At hun så fik det bedre kan du ikke klandre folk for de gav deres mening om. Når du angriber de folk på et forum for at gøre det du beder dem om tvivler jeg på de en anden gang vil komme med deres besyv og indsigt i hvad DE ville gøre. Der er tit man ikke selv kan se når en aflivning er det eneste rigtige og derfor skal andre være den onde at sige det når folk er i tvivl, synes det er trist hvis folk ikke tør det mere uden bagefter at få skæld ud.
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Emmadyhr

Jeg syndes heller ikke jeg giver nogen skæld ud :P Jeg siger bare hvordan jeg har følt.Det har været hårdt at komme igemmen med hvad jeg mente ,fordi stemningen var at hun skulle aflives.Jeg følte jeg blev opfattet som en stor dyrerpalger fordi jeg holdte hende i live!!!Det var ikke rigtig plads til at jeg kunne komme igemmen med at hun var blevet bedre.
Jeg ved godt det var meget slemt den måde jeg fik skrevet tingene aller første gang.Hun ville havde daglige smerter og sådan.Det er kun fordi jeg var i totalt chok.Ville ikke accepere tanken om hun ikke skulle være hos mig.,men kunne jo godt se det så meget sort ud...
Jeg er ikke ude efter nogen.Jeg siger bare hvordan jeg har følt.Jeg syndes generalt at folk er hurtige til at dømme..Og det er hårdt at kæmpe mod når man samtidig er bund ulykkelig og faktisk ikke er enig i det de siger.
Men jeg holder den her og gør ikke mere ud af det.
Jeg er ikke sur på nogen. :nej:.  Jeg ved bare jeg ikke er den eneste der har følt det sådan.
Jeg er bare glad og utrolig lettet lige nu ,og det er den følelse jeg holder fat i lige nu.
Jeg er glad for de råd jeg har fået og den støtte jeg har fået af de personer der har gjort det.Tak!!!  ;) Især til søde Erika <3 Du har betydt så meget for mig søde ;)

tzari

forstår godt du er ked ville bare fortælle hvordan folk havde opfattet dine indlæg og at de havde prøvet at hjælpe  ;) rigtig dejligt hun har det bedre nu  :dans:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Anne

Hey hey, det kan "folk" vel fortælle for sig selv.

Skal vi ikke bare glæde os over at Fiona har det godt og at Maria ikke er sur på nogen :ja:

tzari

folk= hvordan JEG også forstod det  :P
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Anne

ok.
For sådan forstod jeg det ikke, jeg forstod det bare som et udtryk for hvor frustrerende processen har været.