Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Syg efter træf

Startet af Julie, 21. April 2009, kl. 20:11

Julie

Hey alle.
Efter træffet på naturhistorisk i søndags har fritz været dårlig. Jeg tror det "bare" er en forkølelse; han nyser, hoster, næsen løber, våde øjne, drænet for energi. Zeph nyser også en gang i mellem, men det er fritz der er hårdest ramt. Er der andre der har oplevet syge ildere efter træffet?

NemoToft

Hej.
Det var da trist. Nej, Gixxer er totalt frisk og har stadig damp. God bedring.

Anne

Der er heller ikke noget emd mine. Det avr uheldigt ellers :(

Line

Heller ingen sygdom her - god bedring der hjemme

Nexium

nej heller ingen sygdom her

god bedring med de små pelspølser

Emmadyhr

Ej det var da sønd for dig :( Men vi har heller ikke noget her. Jeg har heller aldrig prøvet at de har været syge efter et træf :nej:

Namilla

Heller ingenting her... ikke engang dårlig mave...
Måske har han fået træk i bilen på vejen hjem?

Julie

mange tak allesammen.
jeg kørte med bus både derind og hjem, og ingen af gangene har jeg siddet i næheden af døren, så jeg tror ikke det er træk.. de sov begge i morges da de fik mad, men jeg vil lige opdatere med hvordan det går med dem

Amazing Ferret

Mine er heller ikke blevet syge

Emmadyhr

Er der ikke også den mulighed at de er blevet smittet af en af gæsterne der kom? Ilder kan jo godt bliver smittet af mennersker ´når det er forkøelse..Det var da en mulighed.Der var jo ret mange børn der rørte ved dyrne der jo..

Cille

Heller ikke noget her.
Ikke udover træthed dagen efter,men så fik man da lidt en fridag så :lol:

Julie

Fritzen er stadig syg, men zeph nyser ikke mere. Jeg har givet dem begge zoolac, da der er mindst én af dem der har dårlig mave. Ingen af dem har været ude og rende til trods for at deres bur har stået åbent det meste af dagen og aftenen. I morgen køber jeg kamille-the og ser om det hjælper.

Line

Selvom min ikke er syg, så har hun også dårlig mave/stressmave efter træffet.