Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Royalt kuld 4 uger og frem.

Startet af Dark Crystal Ferret, 15. Maj 2011, kl. 16:19

Dark Crystal Ferret

Da vi i øjeblikket igen ikke har noget internet :'( har jeg igen ikke kunnet ligge billeder ind eller kunne skrive nyt om de små charme trolde fra Emily og Mickos kuld.
Men jeg har fået lov at låne lidt net hos vores nabo, og derfor får i lige en mindre sparm billede tråd med de små pus :fnis:
De er virkelig vokset store og frække :P . Vi er nød til at veje dem i en skål på vores vægt nu, for ellers stikker de af. Og Emily har et hyr med at prøve at fange dem når de stikker af.
De spiser helst kød, og bryder sig ikke særlig meget om min mad kunst (eller mangle på samme) når jeg laver duksoup til dem og hvad jeg ellers har prøvet. Det skal være kød og ikke noget andet!!!

Her er så lidt billeder af de små bøller. De er taget i den periode vi har været væk fra nettet, og derfor er der forskæl på hvalpenes alder på nogle af billederne.

Mailo Kessler Nightlight  :love:

Hans øjne er ikke helt fremme endnu, men de er lige på spring til at være der. Vil tro der går en dag eller to efter at have kigget lidt på ham her til morgen.
Han vejer 285g her til morgen.  :dans:







Mailo og den farlige krokodille :S





Lille yndige Eliose Pretty Pearl så nu også har fået en lille hagesmæk :fnis:











Hun er en rigtig lille diva den lille, - lad vær at kigge på mig jeg har lige delt køje med Brad Pitt :P



Et farligt vild dyr..  :lol:






Smukke sorte Mariposa Diamond Star, der stadig mangler et hjem :P . Og som her til morgen havde fået begge sin to øjne. Det har jeg dog ikke fået billeder af endnu.  :-$









Mariposa spiser kylling :dans:



Mailo og Eliose sad og så melodi grand prix med mig i går :fnis: . Det begyndte dog hurtigt at kede dem, og så fandt de deres egen måde at underholde sig på. Nemlig en god lang slogs kamp  :dans:







Charme, selvtillid og en lækker pels, og så score du pigen  8)



Awder du prutter Eliose  :X



Og gud hjælpene om ikke også mad mormor også begyndte at drille :@



Man er vel en movie star 8)







Og så faldt Mailo og Eliose ellers godt i søvn mens mor så tv :love:







Det var lidt for nu. Jeg håber snart jeg får vores nye net op så jeg kan begynde at komme mere fast ind igen :(
Vi håber på det bliver i næste uge.. men vi må vendte og se :)

Lena og Peter

 <3 Så kom der endelig billeder af Jeres dejlige hvalpe..

Hvor er de bare blevet fine.. :) Det er så dejligt at se dem igen. :love:

cibatuchsi

åhhh Maria hvor er de bare blevet lækre.
er dog helt vild med Mariposa
hun er da bare en skærmtrold

Dark Crystal Ferret

Ja så kom de endelig ind.
Og ja, tusind tak. Jeg er også helt skudt i dem, der er simpelthen så meget gang i dem. Og de charmer bare så meget alle 3.
Emily er en fanastisk mor, hun deler sin kylling med dem.. slæber den over til dem og holder øje med dem mens de spiser den.
Hun er virkelig en fryd for øjet som mor, der er der ingen tvivl om. Især pga. vi havde Emma sidste år der ville æde os totalt hver gang vi rørte ved hendes hvalpe.
Emily er bare glad for når vi tager dem op og roser hende for hvor fine de er. Og hun kan få en lille pause mens vi sidder med dem.

englefugl

nååårh, sikke nogen smukke små pus  :dans: dejlige billeder <3

rikki

De är helt underbara!!
Men föll totalt för Mailo. <3 <3 <3
Ulrika: Snuffe, Oliver, Nalle, Molly, Guinevere, Alma, Alea, Misool, Freddie, Molle och Tango
http://sites.google.com/site/chillzoneschinchillor/
http://molly2010.chill-zones.se/#home

Starshineferrets

hjälp vad de har vuxit! LJuvliga!

Anne


Bawa


Louise V

Sikke nogen gode billeder  :love:

de er simpelthen såsøde allesammen, jeg glæder mig til at skulle besøger jer og de dejlige hvalpe igen  :dans:
Kan slet ikk glemme mit første kys med min lille dreng  <3 der tog han godt nok mit hjerte med storm <3

Men super dejlige billeder dem har vi ventet på med spænding  :fnis:

Sølvsten


Eliza

dejlige billeder og hold da op hvor de vokser  :fnis:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Zalse

Smukke små trolde(; hvor er de bare dejlige  :love: waaa! jeg vil også have hvalpe  :'( hehe  <3 men jeg for heldigvis snart en hvalp fra Line  :dans: