Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Pollys trillinger - en uge

Startet af Lena og Peter, 28. April 2012, kl. 11:09

lussingen

Hvor er de bare søde <3 Endnu engang stort tillykke med dem!!
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Citat fra: ilderbanden Dato 28. April 2012, kl. 13:55
Mange tak skal I have..

Citat fra: Dyrenørden Dato 28. April 2012, kl. 13:27
Neeeeeeej! Ikke bino!!!! Jeg smeeeeeeeeelteeeeeeeeeeer!  <3

Selvfølgelig kommer der en bino   :P ... Jeg vil blive overrasket den dag vi lavet et kuld uden en albino..  :fnis:
Minnie fik da ikke albino sidste år, gjorde hun??  :P

Endnu engang tillykke med dem, det er rigtig dejligt endelig at se billeder af dem.  :)
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Citat fra: FerretParadise Dato 28. April 2012, kl. 18:33
Citat fra: ilderbanden Dato 28. April 2012, kl. 13:55
Mange tak skal I have..

Citat fra: Dyrenørden Dato 28. April 2012, kl. 13:27
Neeeeeeej! Ikke bino!!!! Jeg smeeeeeeeeelteeeeeeeeeeer!  <3

Selvfølgelig kommer der en bino   :P ... Jeg vil blive overrasket den dag vi lavet et kuld uden en albino..  :fnis:
Minnie fik da ikke albino sidste år, gjorde hun??  :P

Endnu engang tillykke med dem, det er rigtig dejligt endelig at se billeder af dem.  :)

Nej, men der blev jeg også overrasket..  :P Hun lavet til gengæld en angora, så det var okay.. ;)

Og endnu engang mange tak ..  :)

Anne

albino er jo recissivt, så det skal bæres af begge før man kan få det :) så ramses (var det ike ham der var far sidste år) bærer jo nok bare ikke albino :)

Lena og Peter

#19
Citat fra: Anne Dato 28. April 2012, kl. 20:52
albino er jo recissivt, så det skal bæres af begge før man kan få det :) så ramses (var det ike ham der var far sidste år) bærer jo nok bare ikke albino :)

Ramses er far til dette kuld..  ;)

Og hvad vi ved af, er der ikke albino i ham i de første 6 led.

Anne

jamen så bar den anden han ikek albino :P Og recissiver kan gemme sig rigtigt længe. Bare spørg Malene der pludselig har fået et kuld af nøgne mus ud af en linie der ellers har været længe i norden hvor ingen andre har set det samme på trods af indavl. Personligt håber jeg lidt på at Lugh lige bærer pastel eller albino :P Det KAN jo lade sig gøre

PiaLyng


Anne

Lol og så fandt jeg ud af at det var samme han som sidste år, sorry, følger ikke med i folks parringsplaner med mindre det er noget jeg selv skal have fra :P

kan godt forstå det overrasker så, men det er jo så bare faldet sådan ud at inen af hvalpene fik et albinogen af både fra og mor sidste gang så, der er jo nok nogle af hvalpene der er bærere.

Lena og Peter

Vores TV underholdning når vi har hvalpe...  :)



Hurra for TV overvågning, det er rigtigt hyggeligt..  :love:

the bird

lidt pudsigt, jeg drømte de sidste to var chokolade i nat  :)

Miliah


Lena og Peter

Citat fra: the bird Dato 29. April 2012, kl. 12:44
lidt pudsigt, jeg drømte  :)de sidste to var chokolade i nat  :)

Uhhh, jeg håber du får ret. Men det skulle vi meget gerne vide meget mere om inden for de næste 14 dage... Men det bliver spændende..

Cille

Jeg håber lidt på det, så man måske har en ide om hvordan man får dem frem uden alt der herzoghof i begge linjer :D

the bird

Citat fra: ilderbanden Dato 29. April 2012, kl. 12:47
Citat fra: the bird Dato 29. April 2012, kl. 12:44
lidt pudsigt, jeg drømte  :)de sidste to var chokolade i nat  :)

Uhhh, jeg håber du får ret. Men det skulle vi meget gerne vide meget mere om inden for de næste 14 dage... Men det bliver spændende..

jeg krydser alt hvad jeg overhovedet kan, det kunne være fantastisk med sådan nogle små chokolade totter <3

Anne

#29
Citat fra: Cille Dato 29. April 2012, kl. 13:14
Jeg håber lidt på det, så man måske har en ide om hvordan man får dem frem uden alt der herzoghof i begge linjer :D

Det kommer jo an på hvordan man definerer chokolade. man burde kunen få de helt mørke/chokoladefavede pasteller med brune næser ved at parre meget mørke standarder ind i linierne. De helt self kan man jo nok af gode grunde kun få af sorte da standard ikke findes i self.