Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Sallys nye kæreste

Startet af Sølvsten, 28. September 2010, kl. 20:04

Sølvsten

Ja Sally har fået en ny kæreste, se ham her

sallys kæreste.mpg

Lena og Peter

Har Sally svigtet Ramses... :@

Og hvor er i onde... så hjælp dog den lille Sally.. I kan da ikke bare stå der og filme hende... :P
En rigtig dejlig video, og vi glæder os til på lørdag... Så må vi jo se om Ramses kan vinde Sally tilbage.. :fnis:

Sølvsten

Jamen jamen jamen det er jo kun fordi det er alt for lang tid siden jeg har set Ramses. Jeg skal nok blive forelsket i ham igen når jeg ser ham på lørdag.

Møs til Ramses fra Sally

Bawa

Sikke dog en herlig video :lol: ..

Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity

Cille

Det var da en lækker fyr hun dater der :fnis:

cibatuchsi


Sølvsten

Ja hun er mægtig sød. Det er hver dag hun gør det, så hun er en stædig pige. Jeg er spændt på hvor længe abelaben som den hedder, holder til det.

FerretParadise

Hvor er hun da bare sød, men jeg håber da virkelig, at hun får øjnene op for Ramses igen, når han kommer og besøger hende på lørdag. :lol:
Jeg glæder mig til at hilse på hende, jeres andre ildere, og selvfølgelig jer, på lørdag. :)
Ann Hillerslev.

Sølvsten

Citat fra: FerretParadise Dato 29. September 2010, kl. 09:05
Hvor er hun da bare sød, men jeg håber da virkelig, at hun får øjnene op for Ramses igen, når han kommer og besøger hende på lørdag. :lol:
Jeg glæder mig til at hilse på hende, jeres andre ildere, og selvfølgelig jer, på lørdag. :)

Vi glæder os også rigtigt meget Ann. Jeg håber også at Ramses er mere interresant og at hun ikke giver ham den behandling som abelaben får.

dejligste

Super sød og dejlig video  :love:

Jeg kunne godt tænke mig at se billeder af det skab du har lavet om til bur, for det ser da rigtig nice ud..!!  :)

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

Sølvsten

Citat fra: dejligste Dato 29. September 2010, kl. 11:35
Super sød og dejlig video  :love:

Jeg kunne godt tænke mig at se billeder af det skab du har lavet om til bur, for det ser da rigtig nice ud..!!  :)

Tak

Vi har vist også nogle billeder som vi ville ha lagt ud vi har bare glemt det. Men skal prøve at huske det igen. Vi og ikke mindst dyrene er meget glade for det.

cibatuchsi

Citat fra: dejligste Dato 29. September 2010, kl. 11:35
Super sød og dejlig video  :love:

Jeg kunne godt tænke mig at se billeder af det skab du har lavet om til bur, for det ser da rigtig nice ud..!!  :)
det kan jeg godt forstår. det er også to fede skabe der er lavet om

Anne