Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Malavias små 5.uger og frem

Startet af Cille, 3. Juli 2009, kl. 20:40

Cille

Så blev de små fra malavia 5 uger.
Eller små og små er de jo ikke helt mere,dog er Zéya kommet lidt bagefter i vægt og sinds-mæssigt
Zéya 203g
Zoya 242g

Zoya

Zéya der ligger og hviler sig på sin søster

Zoya og Zéya(som ser lidt trist ud)

Zeya

Til Sidst 2 billeder fra buret hvor de rigtig ligger og putter (zoya der ligger med "åbne" øjne og zéya er bare gået kold)



Amazing Ferret

Åhhh hvor er de blevet smukke  <3 <3

Cille


Black Diamond

De er da bare noget af det dejligste de to der <3 <3 <3

Line

Ja, jeg glæder mig også til at få Zéya hjem  :dans:

Julie

de er simpelthen bare så skønne!

Bawa


Katrine

Hvor er de søde, er vild med det andet sidste billede  :love:
Ildere: Loppen & Bamse

Cille

Tak Alle sammen.
Det også nu de ved at få lidt mere personlighede og skændes med deres rigtige mor :lol:
Malavia synes bestemt ikke de skal lave andet end at putte,men det har de så deres egen mening om.
Så indimellem kommer der en del hyl,fordi "mor" vil putte og det gider man bare ikke

Cille

Så blev de 6uger.
Zéya er stadig bagefter og inden det rygtes så kommer der så her min forklaring.
Eller forklaring og forklaring..... Zéya har problemer med at hun vokser skævt og balancen er ikke normal.
Har snakket med dyrlæge om det og skulle give det 14dages tid og hvis hun ikke er blevet ok skal hun have taget røgnten.
Det kan være alt fra klemt i fødsel,vokseværk osv til i væreste fald der noget galt i hjernen.
Men hun er på alle andre måder frisk ,og helt med i at ville lege og "gå"(hun går ikke så godt pga balancen) rundt og undersøge.
Det med at undersøger bliver så ikke altid til så meget da hun skal anstrenge sig for holde balancen og bliver hurtig træt.

Vægten siger:
Zéya 247g
Zoya 285g

Zéya

Zoya...der ser lidt skræmt ud...nej nej nej jeg vil ikke..


2 billeder hvor de små leger...Zoya til venstre og Zéya til højre


Amazing Ferret


Julie

øj de er bare så søde. jeg håber ikke det er noget alvorligt med zéya.. krydser fingre.. heldigvis tager hun da stadig på

Cille

Jeg håber heller ikke det forsætter,med balancen.
Men gør det må jeg jo så tage det tunge valg, hvis ikke der kan gøres noget:(

Men ja det godt hun stadig tager på...hun er kun bagud med at kunne bevæge sig normalt, i alt andet virker hun som alm ilder baby.
Og hun er en fighter :)

Black Diamond

Det er bare så søde Cille :love: Jeg håber der kan gøres noget for Zéya. Det er virkelig så synd for dig.Var det ikke hende du beholdte? xxxxx for hende <3

Cille

Tak Maria.
Man kan jo så bare sige at det med mit held var vendt var en periodisk fejl i systemet...åbenbart >:|
Men jeg håber hun kommer sig,hun er trods alt en lille fighter.
Men det er Zoya der min og Zéya er Lines :(
Havde det så bare været min,for jeg har det så dårligt over det og ved hvor ked af det Line bliver.
Line ved godt hun har problemer,hun har selv set det inden hun tog på ferie....har tilbudt hende Zoya såfremt det væreste sker.
Men det ville hun ikke.....så venter hun bare et år mere.
Men klare hun det,så får Line hende gratis,hvis hun da stadig vil have hende.