Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Mille

Startet af Myrina, 17. August 2009, kl. 01:28

Myrina

Jeg har købt Mille af Lea, som fik hende ind drægtig.

Nu føder Mille i dette øjeblik, desværre fristes jeg til at sige. For Mille er meget ung og burde slet ikke være parret op.

Men når tingene ikke kan være anerledes, så vil jeg nyde kuldet og give dem den allerbedste start på livet. :D

Fandt tre i huset og Mille valgte at føde en 4. i bakken som hun så åd bagefter :(


Meget hurtigt snapshot

Nu er der dømt fuldstændig ro på altanen, så kaninerne bliver ikke puttet i aften.

Black Diamond

Tillykke myrina med de små. Jeg har virkelig tænkt mange tanker om det her :'(. Er glad for du fik hende og at hun fik et ordenligt sted at få sine små. Jeg glæder mig helt vildt til at følge dem <3 :)

PiaLyng

Tillykke med de små rejer <3
Godt Mille kom til dig og at du tager dig af hende og ungerne <3

Myrina

Det blev til tre hvalpe, de er varme og ligger trygt i huset <3 Mille er meget på vagt omkring sit bur, så det er temmelig svært at få lov at komme til hvalpene :lol:

Jeg er glad for hun ikke lavede et kæmpe kuld, når det nu skal være.

tzari

Tillykke med de 3. Ja når det endelig skal ske er 3 et godt tal  :dans: Ved i hvem faderen er?  :S Godt hun er i kyndige hænder og ikke hos en begynder  :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Soelberg`s SUN ferret


tillykke trods alt

Myrina

Faren er en ukendt standard også meget ung.

Tak skal I have, nu vil jeg nyde dem. :dans:

Bawa

de ser godt nok fine ud  :ja: tillykke med dem myrina.

Julie

tillykke med dem.  :)

Myrina

Da Mille har udviklet en 6. sans for hvornår jeg vil se hvalpe, så har jeg måttet nøjes med at lytte. Jeg kan høre mere end en, så det tegner godt <3

Hun bliver en bitch og kommer med tænderne forrest, hvis jeg åbner buret :lol:

Namilla

Åh, jeg er glad for at du har fået hende! Så ung en tæve bør være hos en med erfaring... Og godt det ikke er flere end 3, når det nu endelig er...

Myrina

Ja tre er et godt tal, der knirkes fra reden og Mille har lukket indgangen hermetisk, så det er umuligt at få et glimt, men vi lytter jævnligt til dem.

I morgen slipper hun ikke, jeg er nødt til at se dem :-$

Myrina

 Et kig i dag afslørede, at der er 4 drenge og de er bare nuttede :D











På 10, 11, 13 og 14 gr  <3

Black Diamond

Hvor er de bare fine Myrina <3

Bawa

ja, de er godt nok fine  :-$