Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Titania's små

Startet af Cille, 28. Marts 2010, kl. 17:56

Cille

Her d. 25 fik Titania 4 små Bebser... hun snød mig lidt,for troede faktisk at der denne gang var lidt flere...men det var der ikke.
Hun begyndte onsdag aften at få veer men fødte så først efter midnat til torsdag...faktisk først kl 02:45.
Hun havde en utrolig langsom fødsel i den forstand, at nr 2 først kom omkring kl 8...de 2 sidste er så kommet ok,for lagde mig til at sove der, og vågnede igen kl 10 pga sms ,som jeg også svarede på, og der var der så 4 bebser.

Men her er de så og det er 2 x 2 i køn.
Der er 1 angora pige og 1 angora dreng...dem der ser ud til at have en stribe (som så nok måske bliver silver).
Derudover er den alm pige gået i stå...dvs hun har ikke taget på,men heller ikke tabt sig.... så jeg forventer hun muligvis falder fra.







Her ser man forskellen på de 3 og bette pigen...Men hun er livlig og hun patter også.... men falder hun fra,så falder hun fra

Amazing Ferret

Endnu en gang tillykke med dem :D

Jeg er slet ikke misundelig  :fnis:

Cille

Nej det ved jeg godt du ikke er :lol:
Nu det så også din skyld jeg smider billeder ud idag,din utålmodig person :fnis:

mette11

Nuuuuurrrhhhh små aliens-look-alike... :dans: Tillykke med dem...håber de alle klarer sig og vokser sig store og fede... :)

Cille

Tak Mette11
Men er nu ikke i tvivl om de 3 af dem nok skal klare sig..det bare bette-røven jeg er i tvivl om

Amazing Ferret

Ej jeg sagde bare jeg ville se billeder  :fnis: jeg sagde ikke du skulle ligge dem herind :P

Soelberg`s SUN ferret


endnu engang stort tillykke med dem  <3

Starshineferrets

ohhh äntligen kom det bilder :D Stort grattis! hoppas den sista lilla tösen klarar sig hon med!

Lena og Peter

Dejlige billeder... Vi vil også have hvalpe...  :lol:

Tillykke med dem. <3

Malene

Iiih, tillykke med dem :D Jeg håber da at de alle klarer den!
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

PiaLyng

Små bette pus ! håber lille pigen klare det :)!

FerretParadise

Stort tillykke med dem. :)
Jeg håber også at den lille pige klarer den. :)
Ann Hillerslev.

tzari

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Katrine

Tillykke med dem.
Det er altså sjovt at se, at sådan nogle små lyserøde klumper kan blive til store "farverige" ildere :P
Ildere: Loppen & Bamse

Bawa

Guud hvor er de bare skønne Hanne! :love:
Krydser fingre for at lillepigen overlever .. Men hun er godt nok lille i forhold til de andre :(