Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Aylens valpar

Startet af Starshineferrets, 13. Maj 2010, kl. 14:13

Starshineferrets

Ja, även om det inte är säkert att valparna klarar sig så vill jag ändå visa upp de små underverken!

Min våg gick och dog i natt, så jag gav mig ut för att köpa en ny för en stund sedan, och när jag kom hem så låg 6 av valparna och diade <3
Var även lite orolig för att Aylen inte riktigt hade koll på att valpar behöver tvättas så att de kan kissa och bajsa.. men nu när jag vägde dem så såg jag att flera av valparna hade gjort det... vilket innebär att de iaf har fått mjölk :D

tog en snabbvägning av dem, så att jag har något att utgå ifrån för att se att de verkligen får mjölk:
Honor: 8, 8,10, 10, 11g

Hanar: 8, 9, 10, 12g




mette11

Hvor er de bare dejlige  :dans:...håber virkelig at alt går godt, så de bliver store og fine... ;)

Anne

tillykke med dem :) Det skal nok gå godt, det håber jeg i hvert fald.

Shamua

#3
Åh hun ser træt ud hende mor (hvilket egenlig ikke er så underligt). Men jeg tror da på det nok skal gå godt :)

Vh. Marianne

Malene

Godt at det går bedre. Voks små hvalpe, voks! :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Eliza

ÅÅÅÅÅHHHH..hvor er de søde  <3 Mit hjerte smelter helt.. suk..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lussingen

Kæmpe tillykke med hvalpene :)
Tænk engang... Moren til vores kommende hvalpe ligger der et eller andet sted <3 Hvor er det både mærkeligt og helt vidunderligt at tænke på.
Jeg glæder mig virkelig til at følge disse bedårende skabninger!
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Starshineferrets

hihi tack så mycket :D
Just nu börjar det se rätt så ljust ut... valparna diar själva, och söker sig hela tiden efter bröstvårtorna om de trillar av dem :D

Lena og Peter

Et stort tillykke med dine hvalpe... Hvor ser de bare fine ud... :love:

FerretParadise

Åh nej åh nej hvor nogle vidunderlige billeder. <3
Hvor er jeg bare glad for, at det hele går fint nu, jeg har sådan tænkt på dem hele dagen.
Og sikke nogle flotte vægte de har. :)

Ja Mette, jeg tænker lidt ligesom dig, tænk at min kommende avlstæve ligger imellem dem. En helt vidunderlig tanke, og jeg glæder mig også super meget til at følge alle hvalpene.
Heldigvis så er Sara jo flink til at opdaterer med billeder, ellers var jeg nok rejst til Sverige og slået et telt op uden for hendes dør. :P

Tillykke med de smukke hvalpe Sara og Alyen, og selvfølgelig Amor, han er jo også en del af dette. :)
Ann Hillerslev.

Black Diamond

Tillykke Sara med den fine hvalpe. Og tillykke til alle de heldige hvalpekøbere. Sikke et smukt kuld  <3

Starshineferrets

#11
Tack så mycket! :D

Måste bara visa vad som för mig just nu är jordens underbaraste syn :D












cibatuchsi

hvor er de bare ultra lækre

KariN

#13
Det er godt nok nogle fine små bamser :D

Jeg glæder mig meget til at følge dem :D De er helt og aldeles bedårende <3
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

Min lille prinsesse. <3 <3

Ohh så skønne billeder, mit hjerte smelter. <3
Ann Hillerslev.