Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Emmas hvalpe

Startet af Black Diamond, 16. Maj 2010, kl. 14:06

Black Diamond

Vi mister nok vores internet i morgen, så jeg tog lige nogle hurtige billeder af Emma og hendes 5 lige nu hvalpe. Man kan ikke se den sidste på billederne, men den er der :P








Soelberg`s SUN ferret


endnu engang tillykke

Anne

Tillykke med dem! Hvor er de lyse :o

Black Diamond

Ja, det kommer også bag på mig.. Men jeg er spændt på hvordan de bliver når de bliver lidt ældre. Farve og sådan.

FerretParadise

Nåår nogle søde billeder. :)
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Du får også lige et tillykke her..  :love:

Black Diamond

Jeg har fået tjækket køn og taget lidt hurtige billeder af dem her til aften.
Der er 3 drenge og 2 piger. Den ene pige, hende på 9g er meget lille, i forhold til de andre..

Her er de alle 5.



Her er drengene.



Her er pigerne.



De er meget lyse syndes jeg og jeg er virkelig spændt på farverne. Sådan lige kan jeg ikke se nogle angora, men de er så små endnu, så det kan være sener jeg kan se det.

Emma passer dem som hun skal. Hun er en høg over dem så vi får ikke lov at tage så mange billeder. Vi må se om ikke de ændre sig i løbet af nogle uger.  Men de har 8 patter at deles om. Der er meget liv i dem. Jeg håber så meget de klare den første uge alle sammen.
Men gud hvor jeg glad for dem. De er bare så fine

Anne

Jegtror ikke der er angora imellem, men det er jo bare mit gæt. De ser søde ud! tillykke med dem!

Starshineferrets

stort tillykke! vilka söta pluttar!

FerretParadise

Stort tillykke med dem. :)
Ann Hillerslev.

Black Diamond

Da vi kom op til Emma i går var det utroligt nok 2 mere. Den ene var desværre død. Men den anden lever og har det godt. Endnu en lille dreng. så 4 drenge og 2 piger endte det med. Emma har det godt og alle har overlevet natten ind til nu. Emmas mælk er løbet til, så der er ikke flere derinde nu. Den nye hvalp,drengen, er mørk på bagdelen og lys forand. Han er lille, men vejer 10g. Så han er såååå fin. Som sagt har jeg fundet navne til dem. Det bliver et A kuld :love: Men vi vendter med at give dem navne til de er et par uger ældre. Så vi ved de har klaret den og vi kender dem lidt bedre.

Black Diamond

#11
Her er de små pus så, alle 6..

De har overlevet natten og har det alle godt. Jeg fik chancen til at få lidt billeder da de blev vejet.

De vejer i dag.
Drenge : 10,10, 10, 6 g
Og Pigerne vejer i dag. 10 og 9g

Her er de så alle sammen.



Den lille dreng der blev født til sidst er meget lille i forhold til de andre, og jeg håber inderligt han klare den.. Men indtil nu har han det godt. Han er den mørkeste i kuldet.



Den store dreng er den første der blev født. Han er stor, men vejer det sammen som de andre drenge.


Dreng 3 Han ligner de andre og jeg har stadig ikke helt styr på de to sidste drenge og den ene pige.
De andre er nemme at kende.


Og dreng 4



Og den lille pige, hende jeg har forelsket mig en smule i. Hun er meget spinkelt bygget, og en meget stille pige, men når det kommer til det kan hun virkelig skrige, hvis hun kommer væk fra sin mor..



De to piger.


Og drengene. Man kan godt se hvor lille ham den mindste er i forhold til de andre.


Det var lidt herfra.






cibatuchsi

sikke da et dejligt kuld i har fået jer:)

Black Diamond

Jeg er også bare så stolt af dem. Og de klarede sq den første nat, selv den lille dreng. Det er så flot <3

FerretParadise

Hvor er de altså bare fine Maria. <3
Ann Hillerslev.