Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Emmas hvalpe

Startet af Black Diamond, 16. Maj 2010, kl. 14:06

KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Black Diamond

Vi kæmper for den lille dreng. Han bliver lagt til flere gange om dagen. Han er en lille nus ting er han. Men jeg vil gøre alt for han klare den. selvom jeg tror det bliver svært..

Tak for jeres søde ord

Cille

#17
Jeg ved du ikke ønsker jeg skriver i dine tråde.
Men...den her sætning... Den lille dreng der blev født til sidst er meget lille i forhold til de andre, og jeg håber inderligt han klare den.. Men indtil nu har han det godt. Han er den mørkeste i kuldet.
Og udfra det jeg kan se er det en pige .og ikke en dreng.
Kig på det billede hvor din tommeltot er,det er en "dåse" og dermed ikke en han.
det var bare det jeg ville gøre dig opmærksom på...(dreng nr 4 ligner også den har en dåse)

Black Diamond

#18
Ja Hanne, jeg ved det.. Jeg har ikke kigget odenligt på dem, og det er min fejl. Det er fint du siger det. Og ja, det er en pige. Der er 4 piger og 1 dreng nu.
Den lille efternøgler er lige død :'(
Men Hanne, du må gerne skrive i min tråd, det er ok  :)
Jeg haft besøg i 5 timer nu af Anitta (PFF) hvor vi har prøvet at redde ham. Og hun satte mig også ind i hvad jeg trode var drenge og faktisk var piger. Jeg mente den lille knup der var betød en dreng, men det er så en pige og omvendt. Ved ikke helt hvor jeg har den fra. Men jeg tager den helt på mig :-$.

rikki

Beklagar att den minsta inte klarade sig.
Hoppas resten får växa upp och bli stora och starka
Ulrika: Snuffe, Oliver, Nalle, Molly, Guinevere, Alma, Alea, Misool, Freddie, Molle och Tango
http://sites.google.com/site/chillzoneschinchillor/
http://molly2010.chill-zones.se/#home

FerretParadise

Øv hvor trist at den lille pige ikke klarede den. :'(
Maria du er ikke den første der har taget fejl af kønnene. Jeg kan da huske en meget erfaren opdrætter tog fejl sidste år (eller var det i 2008?), og først opdagede fejlen, da hvalpene var 3 uger gamle.
Så det skal du ikke tage så alvorligt. ;)
Ann Hillerslev.

cibatuchsi

det er rigtig trist den lille ikke klarede det.:(
men det er lækkert at de andre hænger ved patten...hihi


Black Diamond

Så er de vejet igen. Og jeg har lige mærket dem af, så jeg kan kende dem fra hinanden..

Vægten i dag er..
Pige1: 11g
Pige2: 11g
pige3: 10g
Pige4: 11g
Dreng: 11g

Er helt oppe over den lille dreng har taget så meget på. To dage har han ligget på 9g, og i dag er den på 11g han er bare DYGTIG altså  :love: 

Og jeg kan næsten ikke vendte med at finde ud af hvad farver de bliver. Tænker noget pastel noget. Men nogle af dem har mørke næser hihi.. Så det er spændene hvad de ender med.