Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Novas bebiser

Startet af HB-Ferrets, 16. Maj 2010, kl. 21:58

HB-Ferrets

Idag ville nova gerne ud og løbe lidt og nusses lidt, så jeg fik i mellemtiden lov at tage billeder, vægte og lige hurtig dobbelt tjekke at der nu var 7 piger og 1 dreng  :D

Ene dreng i flokken  :fnis: (kom til at sætte finger på vægten, han vejer kun 15 gram  :-$


Og så alle pigerne  :love:














Det var så det for denne gang  :) jeg ved ikke om man kan se vægtene på vægten :) men de vejer mellem 12 og 18 gram  :love:
Hilsen Maja
&
Alle totterne

HB-Ferrets

Undskyld vægten ser så slem ud  :-$ Havde lige bagt en masse og nåede ikke tøre vægten af da jeg havde chancen for at veje  :)

fik lige taget lidt billeder igår da hun var ude og løbe lidt og et idag da alle bebiserne lå og diede  :love:







Hilsen Maja
&
Alle totterne

Starshineferrets

så söööööta barn! och de blir ju bara större och större!

HB-Ferrets

Tak sara  :) synes ihvert fald de alle ser ud til at forøge vægten fint, så er sikker på det nok skal gå godt med alle  :)
Hilsen Maja
&
Alle totterne

FerretParadise

Hvor ser de søde ud. :)
Ann Hillerslev.

Soelberg`s SUN ferret

 <3 <3 <3

sjovt så mange piger der bliver født i år

alvin

Hvor er de søde de små bebiser <3 <3 <3

www.fraekkefritter.dk

HB-Ferrets

Ja, jeg troede også jeg havde set forkert da der bare blev ved at dukke piger op da jeg køns tjekkede  :lol:
Men de skal nok blive smukke hvis de kommer til at ligne deres mor  :love:
Men tak for de søde ord om bebiserne  :)
Hilsen Maja
&
Alle totterne

KariN

Tillykke med de små :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

HB-Ferrets

Tak  :)

Imorgen bliver de en uge gamle, og får en hvalpe køber på besøg, det bliver hyggeligt, og så kommer der selvfølgelig også nye billeder og vægte der,(på en lidt mere ren vægt  :fnis:)
Hilsen Maja
&
Alle totterne