Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Novas hvalpe 1 uge

Startet af HB-Ferrets, 20. Maj 2010, kl. 17:58

HB-Ferrets

Så er de blevet en uge gamle og de vokser næsten alle sammen godt, dog er en af pigerne lidt bagefter. Hanen har fået et kinesisk navn, Chao, der betyder "den der er stor", hvilket jeg synes var meget passende nu når han er den eneste dreng  :fnis: Pigerne har fået navne der alle har en betydning på Latinsk, dog er det kun 2 af pigerne der har fået deres navne, for kan ikke se forskel på de sidste endnu.

Chao 30 gram


Calypso (en der skjuler) 33 gram


Carly (lille) 19 gram


31 gram


27 gram


32 gram


27 gram


30 gram
Hilsen Maja
&
Alle totterne

HB-Ferrets

Glemte lige fælles billeder  :D





Hilsen Maja
&
Alle totterne

tzari

De er vokset godt. Den lyse bliver da let at genkende  :fnis:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

HB-Ferrets

Hi Hi ja  :dans: også derfor hun var den første, udover drengen der fik navn  :fnis: og så selvfølgelig Carly  :)
Hilsen Maja
&
Alle totterne

Cille


HB-Ferrets

Hilsen Maja
&
Alle totterne

alvin

Hvor er de bare dejlige <3 <3

www.fraekkefritter.dk

HB-Ferrets

Tak  :D

Vejede lige Carly igen idag, da jeg synes det var en smule lidt hun havde taget på igår, men hun har indhentet lidt i løbet af natten og er kommet op på 25 gram  :dans:
Hilsen Maja
&
Alle totterne

Starshineferrets

oj vad de växer! ser ut som ett litet viltfärgat gäng och en albino va? :D

HB-Ferrets

Tak :) Ja de vokser  :)
Calypso er Albino, resten er standart  :) regner med de får nogenlunde samme farve som deres mor  :dans:
Hilsen Maja
&
Alle totterne

HB-Ferrets

Dåmme photobucket, har lagt billeder i mapper idag, så det var åbenbart nok til at man ikke kan se billederne mere, men så poster jeg dem da bare igen  :lol:

Calypso den lille albino pige  :fnis:


Chao (Reserveret), vejede ham idag og var oppe på 44 gram, 1½ uge gammel  :dans:


carly


De sidste 5 der ikke har fået navn endnu  :)






og her er de sammen:
Hilsen Maja
&
Alle totterne