Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Malou´s hvalpe. 2 uger

Startet af cibatuchsi, 22. Maj 2010, kl. 23:50

cibatuchsi

så blev de små 2 uger og er ikk små mere.... hihi
der er ingen billeder af lillepigen i kuldet, men så snart hun får taget lidt mere på bliver i spammet med hendes billeder:):)

Olsen´s Guns N´roses med hendes skønne lille mælkenæse  (69 gram)







Olsen´s Black sabbath "Ozzy"   (84 gram)





Olsen´s Dizzy mizz lizzy    (71 gram)









Olsen´s Red hot chili peppers    (72 gram)






Black Diamond

Im in love..
Guns N´roses er bare sååå sød smuk og uuuuuh..
Slå lige min dumme mand fordi han ikke vil havde Albino.. Dumme :P


cibatuchsi

ja hun er smuk vores lille hvide skrigehals...hihi

HB-Ferrets

søde små bebiser.
Er spænd på at se red hot chilli peppers farve som stor, tror den bliver smuk  :love:
Hilsen Maja
&
Alle totterne

PiaLyng

jeg vil have alle sammen !!!

cibatuchsi

Citat fra: HB-Ferrets Dato 23. Maj 2010, kl. 00:11
søde små bebiser.
Er spænd på at se red hot chilli peppers farve som stor, tror den bliver smuk  :love:

hende er vi også selv rigtig spændt på at se som stor. for ja hun er en virkelig køn lille pige:)

cibatuchsi

Citat fra: PiaLyng Dato 23. Maj 2010, kl. 00:13
jeg vil have alle sammen !!!
hehe... tror der er nogen der bliver kede hvis du tager drengen og guns´n roses;)

PiaLyng



Anne


lussingen

For sa... da også hvor er de søde <3 Jeg synes navnene er geniale, det er jo alle mine ynglingsbands fra dengang jeg var "ung" :fnis:
Jeg bliver altså nødt til at lade være med at kigge i Jeres billedtråde af hvalpe, det er ren tortur :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Starshineferrets

gud så stora och söta de har blivit! Härligt att minstingen lagt på sig :D

cibatuchsi

Citat fra: Anne Dato 23. Maj 2010, kl. 00:42
Sjov idé med navnene!
ja vi skulle jo finde på noget der ikk var brugt før.. så det blev til rockgrupper...hihi

cibatuchsi

Citat fra: lussingen Dato 23. Maj 2010, kl. 07:51
For sa... da også hvor er de søde <3 Jeg synes navnene er geniale, det er jo alle mine ynglingsbands fra dengang jeg var "ung" :fnis:
Jeg bliver altså nødt til at lade være med at kigge i Jeres billedtråde af hvalpe, det er ren tortur :fnis:
du er da stadig ung;)
jeg har det som dig, det er ren totur at kigge i hvalpetråde. men man kan ikk lade være... hehe

cibatuchsi

Citat fra: Starshineferrets Dato 23. Maj 2010, kl. 08:42
gud så stora och söta de har blivit! Härligt att minstingen lagt på sig :D
ja de er blevet ret så store.:) er spændt på hvor store de ender med at blive:):)