Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Yabba's hvalpe

Startet af Amazing Ferret, 12. Juni 2012, kl. 19:36

Amazing Ferret

Yabba fødte i dag 4 små mørke bebser  :D Der er 2 af hvert køn.
Vægten lå på 12, 12 , 10 og 8 g

Om de overlever vil tiden jo vise
Men her er lige et par billeder af de små

Jeg beholder selv en af pigerne :)







Shamua

Hvor ser de skønne ud  :love:

Vh. Marianne

Lena og Peter

Hold op hvor er de mørke.. Lena er forelsket i deres små dejlige snuder..  :)

Cille

De er så fine :D.... tænk min lille lucky har kunnet lavet dem :D <3

Shamua

Citat fra: Cille Dato 12. Juni 2012, kl. 22:36
De er så fine :D.... tænk min lille lucky har kunnet lavet dem :D <3
Lucky har været dyyygtig  :love:

Vh. Marianne

Amazing Ferret

Lucky har været rigtig dygtig  :D

Minority ferrets

Hvor ser de fine og mørke ud :D
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Anne

de er bare fine! krydser for at de klarer den!

Amazing Ferret

De er kommet fint igennem det første døgn  :D

Sølvsten


AlisVolatPropiis

De er rigtig fine er de :D Og vægten er da ikke så gal?! Nu er der jo en ret stor chance for de bliver black self eller meget mørke vildtfarvede -og de "sorte" udvikler sig jo en anelse langsommere end andre :) det er i hvert fald hvad tyskerne altid har sagt til mig -og de har jo den største erfaring med de linier :)

Jeg glæder mig til...og frygter bestemt også...at se dem vokse op...savl!!!

Amazing Ferret

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 13. Juni 2012, kl. 17:16
De er rigtig fine er de :D Og vægten er da ikke så gal?! Nu er der jo en ret stor chance for de bliver black self eller meget mørke vildtfarvede -og de "sorte" udvikler sig jo en anelse langsommere end andre :) det er i hvert fald hvad tyskerne altid har sagt til mig -og de har jo den største erfaring med de linier :)

Jeg glæder mig til...og frygter bestemt også...at se dem vokse op...savl!!!

Jeg tror de bliver mørk vildtfarvet  :D Man kan svagt ane det hvide omkring munden på dem allerede  :D

Dark Crystal Ferret

De ser rigtig søde ud Erika. Og jeg vil også give AlisVolatPropiis ret i det med de sorte hvalpe. Det er en af de ting som jeg også har hørt fra flere udlandske opdrættere. Når de er sorte så udvikler de sig noget langsommere, og har lidt sværere ved at komme op i vægt på linje med andre farver. Men de vil komme efter det, så det skal nok gå :)
Og så har jeg heller aldrig set nyfødte hvalpe der var så mørke i huden, uden de blev sorte. Men det bliver da spændende at se om nogle uger.
Tillykke med dem i alt fald, de er helt henrivende :love:

englefugl

IIIH hvor er de bare fine!!  :) De er godt nok mørke! Dark beauties  :dans:

Amazing Ferret

De er nu 2 dage gamle og tager fint på  :D