Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Mallow...

Startet af mette11, 5. August 2010, kl. 16:46

mette11

Julia har været så sød og filme mine kræ mens jeg var på ferie...så her er lidt med min lille gris... ;)

Ferret loves water

Ferret loves water games

Barky

Mallow <3 <3 <3 <3 <3 <3
Hun er bare verdens sødeste lille vand-mudder-gris! :D
Årh der er altså ikke noget sjovere end at komme på besøg og lege med Mallow i løbegården... Hun er DRONNINGEN! :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia

mette11

Mudder-dronningen!!! :dans: Måske overgået af Marius når han er i mudder-lege-humør!!! Øv...jeg kan ikke finde de billeder jeg har af ham, hvor han ikke er pastel, men mørk vildtfarget (pga. mudder overalt!)... :lol:

Mallow elsker virkelig at lege med vand, sne og mudder... 8)

Barky

Sådan nogen har jeg også tror jeg.. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

mette11

Med Marius, eller dine kræ?? Dem vil jeg godt se...jeg har nogle billeder hvor han virkelig er smurt ind i mudder!! Men de ligger på en ekstern harddisk som jeg ikke kan få forbindelse til lige nu... :S

Barky

Jeg tror muligvis at jeg har nogen af Marius.. Kan ikke huske det - skal gemmerne igennem.. har ikke så mange af mine egne. De leger sjældent med mudder i min dagligstue. HAHA!! :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia

lussingen

Søde sjove Mallow <3
Hun er altså en helt fantastisk pige. Jeg kan huske da jeg besøgte Mette, at hun sprang op ad mit ben for at lege, hvorefter hun fóe rundt med 180 km i timen for at lege. Da jeg derefter satte mig på træstubben kom hun op og lagde sig i mit skød og skulle nusse <3 Spørg lige hvem der var solgt :love:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

mette11

CitatSøde sjove Mallow
Hun er altså en helt fantastisk pige. Jeg kan huske da jeg besøgte Mette, at hun sprang op ad mit ben for at lege, hvorefter hun fóe rundt med 180 km i timen for at lege. Da jeg derefter satte mig på træstubben kom hun op og lagde sig i mit skød og skulle nusse  Spørg lige hvem der var solgt
Ja der var hun sgu for nuttet (det synes jeg nu næsten altid at hun er)...og mig som pænt havde advaret om at hun kunne finde på at bide hårdt osv  :-$...og hvad gør kræet?? Opfører sig eksemplarisk og charmer for vildt... :dans:

Barky

Citat fra: mette11 Dato  5. August 2010, kl. 17:52
CitatSøde sjove Mallow
Hun er altså en helt fantastisk pige. Jeg kan huske da jeg besøgte Mette, at hun sprang op ad mit ben for at lege, hvorefter hun fóe rundt med 180 km i timen for at lege. Da jeg derefter satte mig på træstubben kom hun op og lagde sig i mit skød og skulle nusse  Spørg lige hvem der var solgt
Ja der var hun sgu for nuttet (det synes jeg nu næsten altid at hun er)...og mig som pænt havde advaret om at hun kunne finde på at bide hårdt osv  :-$...og hvad gør kræet?? Opfører sig eksemplarisk og charmer for vildt... :dans:

Hehehe.. Igår var min søster her på besøg og spørger så om katten kan finde på at hoppe ned i løbegården til ilderne.. Jeg siger nej, det gør han ikke. For nu har løbegården stået her i 6 uger, og ikke en eneste gang har jeg set ham hoppe ned i den. Hvad gør katten!?
Han hopper da DIREKTE ned i løbegården 1½ sekund efter at jeg sagde nej.
En times tid senere spørger hun igen - hopper han ned i løbegården... Jeg kigger på ham og siger "nej, det gør han ikke" - OG HVAD GØR KATTEN!?
Hopper direkte derned IGEN... De dyr altså!
Bla bla bla.... Hilsen Julia

lussingen

Citat fra: mette11 Dato  5. August 2010, kl. 17:52
CitatSøde sjove Mallow
Hun er altså en helt fantastisk pige. Jeg kan huske da jeg besøgte Mette, at hun sprang op ad mit ben for at lege, hvorefter hun fóe rundt med 180 km i timen for at lege. Da jeg derefter satte mig på træstubben kom hun op og lagde sig i mit skød og skulle nusse  Spørg lige hvem der var solgt
Ja der var hun sgu for nuttet (det synes jeg nu næsten altid at hun er)...og mig som pænt havde advaret om at hun kunne finde på at bide hårdt osv  :-$...og hvad gør kræet?? Opfører sig eksemplarisk og charmer for vildt... :dans:

Det var nemlig det der var så sjovt... Jeg troede først at hun ville til at nappe/tygge i mig, da hun hoppede op, men næhh nej, hun charmede bare. Søde søde Mallow.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.