Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Er der nogen.....

Startet af Peewit, 30. August 2009, kl. 19:14

Peewit

der ved, hvor eller om man kan købe Ferret Nation bure herhjemme? Jeg har ledt og ledt, men synes ikke lige, at jeg kan finde det nogen steder...!
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Julie

Jeg tror ikke de er til at opstøve her i landet. Jeg synes jeg kan huske der var nogle i Sverige der solgte dem, men det er efterhånden et års tid siden. Alternativet er at bestille det fra England - der burde det være til at finde til en fornuftig pris.

Black Diamond

Problemet ved de bure er at de er virkelig tunge. Og det koster altså i proto fra udlandet. Jeg har også drømt om sådan et bur i meget meget lang tid. Men man skal kende nogen der kan tage det over grænsen i bil hvis man skal havde det til en fornuftig pris desværre..

Julie

Yeah, de vejer nok lidt. Men hvis du bestiller fra England ved du, at der ikke kommer uønskede beløb oveni, da VAT er inkluderet. Jeg har også selv savlet over de bure, men nu hvor mine kommer udenfor, er jeg alligevel blevet en smule lettet.. Så kan jeg bygge en stor voliere for de penge et FN-bur ville koste  :fnis:

Peewit

Er der så en der ved hvor man kan købe dem i England eller måske Tyskland? Jeg kan simpelthen ikke finde noget.. :X
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3


LUX

Citat fra: Julie Dato 30. August 2009, kl. 21:36
http://lmgtfy.com/?q=ferret+nation+uk  :lol: -eller bare http://companionschoice.co.uk/Ferret_cages.htm

LOOOL!
Genial med den der lmgtfy.com!!! :-D :-D
anyway..
ville bare lige fortælle at Savic har et bur der nok er lavet samme sted som Ferret Natio..
De er iværtfald meget ens i udseende, undtaget at tremmerne er vandrette, og det istedet for at være gråt,er sådan en dyb marine blå...
_______________________________
Venligst,
LUX Shoppen
www.lux-shoppen.dk

Starshineferrets

www.amhs-illertorg.se säljer FN burar. Vet inte om de har på lager eller om man måste beställa, men de kommer till VIF, så det kan ju vara värt att maila och fråga,

Peewit

Tak for hjælpen alle sammen.. :)
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3