Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Udbryderkongen ?

Startet af Lea, 10. Januar 2010, kl. 16:20

Bawa

Citat fra: Lea Dato 20. Januar 2010, kl. 16:41
Sjovt nok er det ikke løsningen (:
Hvad var løsningen så?
Så man kan svare, hvis en anden nu skulle spørge om det samme ..

Jeg troede også det var dit bur det der på dba, - det sælges nemlig også fra søllested :S

Lea

Løsningen var at jeg havde et stort kaninbur som jeg sætter hængelåse på så han ikke kan komme ud i de timer hvor jeg er i skole .. hvis i er så nysgerrige.
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Bawa

Troede du havde fundet en løsning til det gamle bur.
Du behøver altså ikke vrisse sådan af folk, bare fordi de viser interesse!


Amazing Ferret

Citat fra: Lea Dato 20. Januar 2010, kl. 17:38
Løsningen var at jeg havde et stort kaninbur som jeg sætter hængelåse på så han ikke kan komme ud i de timer hvor jeg er i skole .. hvis i er så nysgerrige.

Skrev du ikke tidligere i tråden at han kunne komme ud af ALLE bure? Så virker det kaninbur vel heller ikk  :S

Lea

#124
Citat fra: Bawa Dato 20. Januar 2010, kl. 18:36
Troede du havde fundet en løsning til det gamle bur.
Du behøver altså ikke vrisse sådan af folk, bare fordi de viser interesse!



Synes nu kun der er negativitet omkring alt hvad jeg skriver.
Der er ikke andet.. har ikke set noget positivt længe..

Citat fra: Amazing Ferret Dato 20. Januar 2010, kl. 18:40
Citat fra: Lea Dato 20. Januar 2010, kl. 17:38
Løsningen var at jeg havde et stort kaninbur som jeg sætter hængelåse på så han ikke kan komme ud i de timer hvor jeg er i skole .. hvis i er så nysgerrige.

Skrev du ikke tidligere i tråden at han kunne komme ud af ALLE bure? Så virker det kaninbur vel heller ikk  :S

sjovt nok skrev jeg næsten
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Amazing Ferret

Citat fra: Lea Dato 12. Januar 2010, kl. 17:07
Mit hjem er ildersikret.. og han render rundt frit hver dag. og laver hverken ballade eller ødeligger noget..
Skal kun bruge buret til at han sover i det og f.eks toilet og mad og vand. så han har sit eget sted at gå hen hvor han kan være i fred og ro uden nogen skal tage ham..

Skal kun have gode råd til hvilke slags låse i vil anbefalde at bruge til at kunne holde ham inden . når jeg f.eks ikke er hjemme og min vicevært kommer og kigger på nogle ting som er i stykker eller noget galt med og andet..

og at købe et nyt bur hjælper en og en skid .. han åbner det , han kan sådan set komme ud af alt.. ellers skal han nok finde ud af at komme ud af det.

Underligt nok står der ikke NÆSTEN nogen steder - jeg har fundet flere steder der står han kan komme ud af alt
Det er altså ikke nemt at finde ud af hvad du mener når du skriver flere forskellige ting :S

A_M_T >Team Unique Ferrets<

hmm du skrev da også som om du i hvert fald IKKE ville skille dig af med det skabsbur for du var ret glad for det og at løsningen var at finde den rette lås og IKKE at finde et nyt bur til!
Sys vi foreslog nogle gange at du fandt et andet bur, men det VILLE du ikke!
Det er sku da også svært at hjælpe dig hvis du hele tiden skifter mening!

PiaLyng


Lea

Sjovt nok skrev jeg næsten til at starte med at jeg ikke skrev næsten hver gang er min fejl. men har hele tiden været næsten .. og har taget imod jeres råd dem som kom med noget relevant i min tråd som det faktisk handlet om..

Skifter ingen meninger.
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Malene

[besked=Malene]Slut prut finale.[/besked]
Logic is the beginning of wisdom, not the end.