Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Udbryderkongen ?

Startet af Lea, 10. Januar 2010, kl. 16:20

Lea

Citat fra: Line Dato 10. Januar 2010, kl. 16:47
Min gode idé:

Sæt et kamera op. Film hvor og hvordan han kommer ud når du ikke er hjemme. Bloker præcis dette sted. Vupti. Det burde hjælpe :)

Har jeg også tænkt på . dog ved jeg godt hvor han kommer ud henne (: og sådan nogen lunde hvordan. har slået og kigget på ham nogle gange mens han har prøvet da ham som har hjulpet mig med buret skulle se hvordan han kom ud . (: så der er sat tanker igang om hvordan man holder Balou inden.
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Line

Hvorfor blokerer du så ikke dette sted, når du ved hvor han kommer ud henne? :) - Hvis det kun er et sted, måtte det kunne klares med 1 max 2 låse - ikke 13....

PiaLyng

Kædelåse hvis det i et hjørne

Lea

Citat fra: Line Dato 10. Januar 2010, kl. 16:52
Hvorfor blokerer du så ikke dette sted, når du ved hvor han kommer ud henne? :) - Hvis det kun er et sted, måtte det kunne klares med 1 max 2 låse - ikke 13....

Fordi dørene åbnes som de gør er det svært at sætte 1 eller 2 låse på .. og han kradser på øverster i længere tid så løsner han låsene.. også går han ned og kradser på også plus han skubber ud forneden. og kradser også forneden også åbner han det (Dog har jeg sat 5 nye låse på idag så kan være de hjælper da der kommer hængelås på 2 af låsene)
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Lea

Citat fra: PiaLyng Dato 10. Januar 2010, kl. 16:55
Kædelåse hvis det i et hjørne

Kan ikke se hvordan en kædelås skal kunne hjælpe udover man kan bruge det rundt om hele buret men det kommer dog til at se lidt ja ved ikke lige hvilke ord jeg skal bruge (:
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Lea

Line - Det er et sted han åbner for det er lågen ved hans bakke. men han åbner også andre låse på de andre to låger. (:
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Line

Så er svaret jo andre låse. Det nytter ikke at sætte flere låse på af samme slags. De løsner sig jo, det sinker ham bare i det.

Bawa

Måske du kunne tage et NYT billede, hvor man kan se de låse der er på nu?
Det er svært at hjælpe, når man ikke kan se "problemet" :) Forstår du?

Malene

Man kan også få sådan en "lås" med en lang krog. Måske det var noget?

Og der er altså ingen grund til at lave tre indlæg på så kort tid. Du kan bare redigere det første :P
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

PiaLyng

ehm.. ja deeeeet..

Der findes også sådan en lås til døren med en kæde ;)..
Kæde-fucking-dør-lås :)!

Line

På mit bur har jeg en låge der bliver holdt fast af 2 lange kroge. En låge der bliver holdt fast af stopklodser, og en låge der bliver holdt fast ved sådan en lås som det ligner du har. Når den skal åbnes, så skal jeg dog hive den op-ad og derfor kan den ikke lige gå op af sig selv.

Man kan også få sådan en lås der holder låger på plads. Dem har jeg på alle mine køkkenlåger. Det er sådan en split der kan dreje lodret eller vandret sådan at døren kan åbnes eller ikke gå op. Ved du hvad jeg mener?



Lea

Citat fra: Line Dato 10. Januar 2010, kl. 17:08
På mit bur har jeg en låge der bliver holdt fast af 2 lange kroge. En låge der bliver holdt fast af stopklodser, og en låge der bliver holdt fast ved sådan en lås som det ligner du har. Når den skal åbnes, så skal jeg dog hive den op-ad og derfor kan den ikke lige gå op af sig selv.

Man kan også få sådan en lås der holder låger på plads. Dem har jeg på alle mine køkkenlåger. Det er sådan en split der kan dreje lodret eller vandret sådan at døren kan åbnes eller ikke gå op. Ved du hvad jeg mener?

Som du beskriver har jeg det også. (:
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Lea

#29
Citat fra: Bawa Dato 10. Januar 2010, kl. 17:01
Måske du kunne tage et NYT billede, hvor man kan se de låse der er på nu?
Det er svært at hjælpe, når man ikke kan se "problemet" :) Forstår du?

Det som man kan se nederst er der.. dog har jeg ikke billed af de øverste låse men det er sådan en lås med en lang krog. (2 af dem i hver låge)
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3