Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

aktiv kul ?

Startet af Lea, 10. Marts 2010, kl. 17:03

Lea

Nu har jeg på samtlige apoteker og i matas osv. og hører omkring dette ..

Kan man kun få det på pille form ?

Har bare hørt fra nogle man kan få det i pulver eller flyende.. kan man dette?
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Namilla

Jeg regner med at du mener aktiv kul?

Jeg har altid fået det i pilleform, men du kan brække pillerne op (det er nogle store kapsler) og blande pulveret i vand eller andet.... pas dog på, for det farver alt hvad det kommer i kontakt med, så man skal ikke sidde med det i en lys sofa (jeg taler af erfaring)...

Lea

Ja sorry skrev forkert (: hehe . mig og stavning går ikke altid godt. startet med kuld også blev det til kold (: men retter lige.. (:

Ok så man kan kun få det i pilleform ?

Ved godt hvordan man gør. (: ok jo tak . men plejer at ordne alt sådan noget i mit køkken på bordet så jeg ikke får det alle andre steder . (:

Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Anne

man kan godt få det i pulver, men jeg har det også i kapsler, jeg gør som Namilla.

Lea

Citat fra: Anne Dato 10. Marts 2010, kl. 17:13
man kan godt få det i pulver, men jeg har det også i kapsler, jeg gør som Namilla.

Ok men hvor kan man så købe det i pulver form ? for hvor jeg har hørt er det kun i piller kapsler eller hvad man vil kalde det.
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Anne

på apoteket, men de har tit kun kapslerne.

Lea

Citat fra: Anne Dato 10. Marts 2010, kl. 17:18
på apoteket, men de har tit kun kapslerne.


Har spurgt både i nakskov , maribo og søllested og de har kun kapslerne .. og har aldrig hørt om pulverform.

Synes ikke jeg har bestilt andet end at spørger og spørger og spørger dem men de har aldrig hørt om pulverform.
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Anne

I thisted sagde hun at de havde haft dte i pulver og hun godt kunne se om de kunne få det hjem, men jeg købte bare en pakke kapsler for jeg skulle bruge det med det samme, og det er jo ens. Det pulver der er i kapslerne er jo også bare det samme som det du kan købe løst.

Lea

Ja men var nemmere at arbejde med hvis man bare kunne købe det i pulver men kan godt se jeg må købe det i kapsler. (:

Men et andet spørgsmål ..

Ziwi peak kat Vildt og fisk kan man slet ikke købe det i kg poser? har søgt i lang tid nu og der er kun de små poser mener det er 85-90g og 400g poser.

Nogen som kender et sted hvor man kan købe dem i kg poser? eller kan man kun købe de små poser?
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

AlisVolatPropiis

http://www.porcani.dk/product.asp?product=1895

Lea det er altså tilladt selv at bruge google...."aktiv kul" -pulver eller Ziwipeak er også meget nemmere at skrive end et helt indlæg og det ville spare både dig og os andre tid.....også selvom vi ikke behøver google det, men ved det...det er virkelig ikke ondt ment, men prøv at tænke lidt over det....

Lea

Har skam brugt google. men ang Ziwipeak så kan jeg kunne finde det i 400g poser..

Sjovt nok bruger jeg altid google før jeg spørger om noget som helst herinde..
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Lea

Og skal bruge ziwi peak til KATTE ikke til hunde..
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

AlisVolatPropiis

sjovt for det link der var det tredje der dukkede op for Ziwipeak....og søgning på aktivt kul pulver giver også resultater.....ahem...

Og havde du gidet læse lidt herinde om foderet, så ville du vide at Ziwipeak til hunde og katte er det samme og hundeversionen er den eneste der kommer i de helt store poser...  ;) du behøver ikke blive flabet fordi jeg påpeger noget høfligt.....jeg bruger ikke engang det foder, men jeg undersøger altså ting før jeg spørger eller svarer....

Lea

Jeg har skam undersøgt det som jeg har skrevet.. men har ikke kunne finde det.. og har skam også læst om det.. og har brugt det til min ilder i et godt stykke tid.. men købt hos dyrehandleren og i de små poser.. til Katte..

Kan godt se du ikke har hørt mig flabet men ok . fair nok det må du godt tro..

vil ikke sige dit indlæg var høfligt på den måde du skrev det.. sådan forstod jeg det ihverfald ikke.
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

AlisVolatPropiis

http://ferretopia.eu/index.php?topic=1039.0

Tog en enkelt søgning på "Ziwipeak" herinde...så har altså virkelig svært ved at forstå du ikke selv har fundet det :) og der var intet flabet i at give dig et godt råd der kunne spare os alle for tid "SJOVT nok"  ;)