Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

aktiv kul ?

Startet af Lea, 10. Marts 2010, kl. 17:03

cibatuchsi

her har vi spurgt efter aktiv kul og fik afvide på apoteket at de ikk førte det mere:(
men håber da hun har set forkert. hihi

Lea

Citat fra: cibatuchsi Dato 10. Marts 2010, kl. 19:19
her har vi spurgt efter aktiv kul og fik afvide på apoteket at de ikk førte det mere:(
men håber da hun har set forkert. hihi

Ok Her hos mig siger de man kun kan få det på pilleform. derfor ville jeg hører om der var nogen som viste noget omkring hvor man kunne få pulver osv (:
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Amazing Ferret

Pulveret er vist udgået - køb dog i pilleform som os andre. Det er altså ikke mere besværligt end pulveret

cibatuchsi

jeg vil klart spørge efter det i piller næste gang.:)  (og her har vi gået og troet på det var udgået...gg)

Lea

Citat fra: Amazing Ferret Dato 10. Marts 2010, kl. 21:28
Pulveret er vist udgået - køb dog i pilleform som os andre. Det er altså ikke mere besværligt end pulveret

Tak for svaret.. det var det jeg gerne ville vide..

Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Sølvsten

Er der en der kan fortælle om doseringen af det?? Kan man give for meget???

Cille

Tror faktisk ikke du kan give for meget af det.
Men dosering er lidt på slum og afhængig af hvor slemt maven har det skal de have mere .
Jeg plejer i mine Liter drikkefalske at komme indhold af 6-10piller i alt efter hvor slemt de har det.
Er det rigtig slemt laver man 1 pille i sprøjte og så skal ilderen have den sådan første gang.
dvs første 1-2dage 2-3 gange på den måde....herefter kan man slække lidt på det....men det er når det er seriøst slemt.

Sølvsten

Tusind tak for svaret!!!