Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Zamira

Startet af Line, 12. Maj 2010, kl. 22:35

Line

Som nogle ved var jeg dyrlægen i går og få taget en ny blodprøve på Zamira. Sidst jeg fik det gjort var i miden af marts, hvor Zamira vejede 540g. Den viste at Zamira havde alt for få hvide blodlegemer, og efter megen læsning ringede de så tilbage til mig og sagde at det var en form for lymfom.
I går var jeg så inde for at få taget blodprøve på Zamira igen. Den sidste tid har Zamira nemlig taget utrolig flot på, og virket meget mere glad :) Da dyrlægen ringede i dag, blev jeg simpelthen så lykkelig, For Zamira og jeg har kæmpet så meget for at overvinde det her, og det betød så meget at få at vide at der ikke er nogen tegn på kræft i hendes blod. Så Zamira er nu erklæret så rask som man nu kan være, og så håber vi på en lang og dejlig fremtid   :D <3 Ville bare dele min utrolig store glæde med jer andre  :D

Malene

:o Jamen tillykke med det!
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

FerretParadise

Stort tillykke. :D
Hvor er det bare dejligt. :)
Ann Hillerslev.

Line

Det var ca samme reaktion jeg havde malene... Synes det er vildt dejligt, men samtidig surealistisk... Først melder de ud at det er kræft, og nu melder de ud at det var en kraftig infektion... Der er sku helvedes til forskel... der er faktisk en hel fremtid til forskel! Men er bare så glad lige nu!!

Mange tak ann :D Ja, det er bare det bedste der længe er sket her i lejligheden!

tzari

Det er da miraklernes tid for tiden. En med en kat har også lige fået en hjertesyg kat erklæret helt rask.
TILLYKKE TILLYKKE  er da den fedeste nyhed :dans:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

KariN

Hvor er det bare kanon at høre Line :D det er da så dejligt som noget kan blive :D

Må indrømme at jeg næsten ikke turde at gå ind og læse den her tråd, var bange for at det var noget slemt der var sket med hende, men det er da virkelig en dejlig nyhed :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

mette11

Ej hvor fedt...det er da fantastisk...håber hun fortsætter på den måde!  :dans:

lille_jill

dejligt for jer :)

Lea

Det lyder rigtigt dejligt for jer (:
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Starshineferrets

åhh va härligt! stort grattis!

Eliza

Hvor er det bare rigtig dejligt at høre og tillykke med det eller hva man nu siger  ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Anne

Som jeg sagde i går så må det være helt ufatteligt dejligt. Jeg er så glad på dine vegne, det er vel alle med et dødsdømts ildere største håb, at det viser sig at det var noget andet og at dyret bliver raskt!

Lena og Peter

Hvor er det bare dejligt at hører... :dans:

mo-cheri

ej hvor dejligt  :dans:

hun har også bare fortjent så meget godt efter den omgang  :o

er virkelig glad på jeres vegne  :)

Line

Hvor er i bare søde alle sammen...  :D
Sad lige og regnede på hendes vægt i dag. Hun har faktisk taget 44% af hendes vægt i marts på siden da.. Det er jo helt vildt  :o