Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Balou

Startet af Lea, 22. November 2010, kl. 15:15

lille_jill

god bedring med ham :)

Shamua

Ja god bedring med den lille fyr :)

Vh. Marianne

Line

Håber han får det bedre...

Da zamira var syg var hun heller ikke meget for at spise noget. Selv vådfoderet... Men fandt ud af at det blev spændende for hende hvis jeg puttede en lille smule ekstra vand og olie i til at bløde det lidt ekstra op og så varmede det 5 sekunder i microen :) Det var måske en idé?

Og så lige til det med scanningen; Det er korrekt at man kan se tumore osv på en scanning, men ham manden der scannede Zamira fortalte at selvom han ikke kunne se noget i Zamiras mave kunne hun godt have nogle små tumore der bare ikke var store nok til at man kunne se dem...Men i hvert fald giver en scanning et rigtig godt bud på om der er noget eller ej, og i hvert fald altid noget jeg vil gøre hvis der er tvivl omkring hvad sygdommen skyldes.

Lea

Alison fraråder Metacam lige pt. men skal snakke med hende igen her torsdag om hvordan det går.

Balou vil meget gerne spise sit tørkost bare ikke vådfoder. har aldrig haft problemer med at han ikke ville spise. han har sådan set altid spist som han skulle.

Men kan godt prøve dit foreslag Line (:
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Sølvsten

God bedring til Balou.

Det er langt fra alle mine der gider spise vådfoder, men det plejer at hjælpe hvis jeg tager det på en ske og de så kan få lov til at slikke det af.

Lea

er prøvet med en ske . men giver igennem en sprøjte også spiser han det da lidt. men hjælper ikke så meget ..

Han har desværre tabt sig igen og vejer nu kun 875g.

Har lige snakket med alison og hun undersøger lige noget og ringer tilbage til mig imorgen også må jeg tage beslutningen om hvad der er bedst for ham når jeg har hørt fra hende. for han skal have fred hvis ikke der er noget som kan hjælpe ham udover at få smertestillende resten af hans liv dette er jeg ikke interesseret i for det er ikke for dyrets bedste.

og den måde han taber sig på er slet ikke godt. han har det ikke godt. selvom det er meget meget svært for mig at aflive ham da han betyder så meget for mig også bare i min hverdag det er ikke bare et kæledyr for mig det er rigtig meget for mig. Ved dem som kender mig.

men snakker ihverfald med Alison dagligt (sådan set) for at se / hører hvad vi gør og hvordan det går med ham osv.

var lige en lille opdatering.
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Rokkie

Citat fra: Lea Dato 25. November 2010, kl. 15:38
er prøvet med en ske . men giver igennem en sprøjte også spiser han det da lidt. men hjælper ikke så meget ..

Han har desværre tabt sig igen og vejer nu kun 875g.

Har lige snakket med alison og hun undersøger lige noget og ringer tilbage til mig imorgen også må jeg tage beslutningen om hvad der er bedst for ham når jeg har hørt fra hende. for han skal have fred hvis ikke der er noget som kan hjælpe ham udover at få smertestillende resten af hans liv dette er jeg ikke interesseret i for det er ikke for dyrets bedste.

og den måde han taber sig på er slet ikke godt. han har det ikke godt. selvom det er meget meget svært for mig at aflive ham da han betyder så meget for mig også bare i min hverdag det er ikke bare et kæledyr for mig det er rigtig meget for mig. Ved dem som kender mig.

men snakker ihverfald med Alison dagligt (sådan set) for at se / hører hvad vi gør og hvordan det går med ham osv.

var lige en lille opdatering.

  :o  :nej:  :'(

Mustela

God bedring til den lille fyr, håber han snart bliver frisk...... Krydser fingre for ham...

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Lea

Balou kommer ind til Alison og bliver obduceret eller hvad det hedder.

R.I.P min Baby. (der er lavet et "minde" om ham)
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3