Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Alonso er til dyrlæge.. og madmor går og er nervøs!

Startet af SilverDragon, 7. Oktober 2011, kl. 09:32

SilverDragon

Hej alle sammen

Så er Alonso kommet afsted til dyrlægen. Han skulle have set sine tænder efter og lavet en tandrensning.
Jeg ville gerne med ind for at se hvor galt det stod til, da jeg godt vidste at mindst en tand skulle ud.

Men det så desværre meget slemt ud. Han skal have hevet 5 tænder ud, da de alle var rådne og havde store huller.

Så nu går der lige nogle timer inden jeg kan få ham hjem igen.. hold da op hvor er jeg nervøs.

Håber det hele går som det skal.

Hilsen Louise

mette11

CitatHan skal have hevet 5 tænder ud, da de alle var rådne og havde store huller.
Hold da op hvor vildt. Jeg har aldrig hørt om en ilder med huller i tænderne og rådne tænder før!  :o Den lille stakkel. Det må da ikke være rart for ham. Det bliver nok en befrielse for ham når det er overstået, selvom han kommer til at mangle tænder. Håber da det hele går godt og jeg kan alt for godt følge dig i at du er nervøs. Jeg HADER virkelig også når mine skal have lavet noget hos dyrlæger uanset hvor dygtige dyrlæger de er hos. Jeg er et total nervevrag. Krydser fingre for at du snart får besked om at alt er gået godt.

KariN

Krydser fingre for at det hele går godt og at han snart er frisk og frejdig igen :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

Åh stakkels dreng.  :(
Det bliver nok dejligt for ham, at få dem ud..
Krydser fingre for, at alt går godt.
Ann Hillerslev.

Sølvsten


SilverDragon

Så er Alonso kommet hjem igen og han er så frisk som han nu kan være efter sådan en omgang.
Han er på smertestillende i 2 døgn og så har jeg fået noget ekstra med til ham hvis det skulle være.
Der ud over er jeg blevet 5 løse tænder rigere og 2000 kr fattigere.

Men Alonso har det godt. Og han har allerede spist lidt og vil gerne ud af sit bur.

Dyrlægen sagde at han har en sygdom der hedder neck lesion som ellers ses hos katte.

"Neck lesion ses hos mange katte, der lider af mundbetændelse. Sygdommen udvikles ved, at emaljen og cementen nedbrydes (ikke decideret af bakterier) og der dannes huller ind til kar- og nervebanerne.

Lidelsen er meget smertefuld og skal behandles ved, at katten bedøves, og tanden trækkes/bores ud."

Taget fra http://www.kattens-vaern.dk/?side=107

Men nu er jeg glad for at jeg kan holde øje med de resterende tænder og så håber vi at det går godt her efter..

Sølvsten


lille_jill

Dejligt at høre, at i kom helskindede igennem :) sikke en omgang. God bedring med ham

Lena og Peter

Dejligt at høre at han er frisk... Har sådan tænkt på han idag..  :)

Louise V


katja

ejer af 7 dejlige trolde,

Anne

Stakkels alonso! men godt du fik gjort noget ved det.