Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Zoolac?

Startet af englefugl, 26. November 2011, kl. 12:35

englefugl

Hvis det nu er at en af totterne har dårlig mave? er det så det der hedder "zoolac" man skal give dem? Og kan man få det på apoteket? :)

AlisVolatPropiis


KariN

Man kan også købe det i maxizoo :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Du kan os bruge proocolin(mener det hedder det) har hørt der er andre der har rigtig god erfaring me det og det faktisk var mere effektivt en zoolack.

Ellers er der os aktiv kull!

Held og lykke med tottens mavse ;)

englefugl

hihi ok :) mange tak for hjælpen og de gode svar  :dans:

Anne

#5
Prokolin synes de bare ikke smager godt. Det har jeg nu, og skal blande det op hvis de skal have det, zoolac spiser de gladeligt rent. Desuen har det en lettere stoppende effekt, så man skal passe mere på end med zoolac.

AlisVolatPropiis

Jeg holder mig også til zoolac....prokolin eh...der begyndte de at brække sig og jeg fik bare det onde blik...det er ikke lige det jeg ønsker.....

Shamua

Der er også canicur, det er billigere end zoolag og virker efter min mening bedre, og dyrene elsker det :)

Vh. Marianne

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Shamua Dato 26. November 2011, kl. 15:34
Der er også canicur, det er billigere end zoolag og virker efter min mening bedre, og dyrene elsker det :)
hey det var os canicur jeg mente i stedet for proocolin!!! Sorry!

Amazing Ferret

Mine hader canicur - de brækker sig af det  :fnis: Zoolac spiser de gladeligt

Shamua

Citat fra: Amazing Ferret Dato 26. November 2011, kl. 17:21
Mine hader canicur - de brækker sig af det  :fnis: Zoolac spiser de gladeligt
Gør de, ej hvor underligt, alle mine spiser det gladeligt!

Vh. Marianne

Amazing Ferret

^^Ja det gør mine bestemt ikke  :fnis: :fnis:

Anne

Kunen være man skulel prøve canicur så. Jeg oplever at både zoolac og prokolin virker, men jeg køber aldrig prokolin "igen" (den jeg har har jeg vundet).