Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Sunshine Ferret - Opdrætternavn

Startet af FerretParadise, 8. Maj 2010, kl. 08:37

CarinaNielsen

Citat fra: cibatuchsi Dato 11. Maj 2010, kl. 18:52
Citat fra: CarinaNielsen Dato 11. Maj 2010, kl. 17:56
Jeg kan sagtens deltage i dabaterne. Men der er nogle her inde der er så dumme og høre på at jeg ikke gider det. det er min store drøm og begynde og avle, og det kan jeg åbenbart ikke forfølge. og vil gerne have et navn som jeg gerne vil have men kan folk ikke tage. så fint fint. sunshine ferret findes ikke mere. Når jeg vil avle så skal jeg nok skrive igen men mit opdræt hedder ikke nooget.. Jo Carina's ilderopdræt. FEDT NAVN..... NOT!
altså vi hedder olsen´s ilderopdræt efter vores efternavn. og så latterligt dumt lyder carina´s ilderopdræt ski heller ikke. (når det nu skal være på den måde)

hehe.. Nej i en sidste løsning lyder det ikke dumt. men det var kun i aller aller sidste tilfælde..
Basserne fra Herning. :)

CarinaNielsen

www.123hjemmeside.dk/Carinas-dk-sunshine-ferrets er min hjemmeside. det er det jeg har valgt og hedde nu indtil videre.. Jeg gider ikke og have flere af jeres kommentar om det, da jeg endnu ikke har startet noget op. Jeg har valgt et midlertigdig navn og min hjemmeside er bare en hygge side.
Basserne fra Herning. :)

Anne

Jeg er da ked af hvis du har følt mine indlæg som et angreb på din person. Jeg er god klar over at du har valgt det navn ud fra noget der betyder noget for dig udenfor ilderverden og derfor synes jeg bestemt heller ikke du skulle droppe det, mit forslag var bare at twiste det i en lidt anden retning.

jeg har sagt min mening om dette, da jeg faktisk lige netop regnede med at du ikke havde gjort noget med vilje, hvis man kan sige det sådan,og derfor gerne ville gøre opmærksom på hvordan jeg ville have det hvis jeg havde været Sara.

Jeg håber ikek du har taget mine indlæg personligt, eller at jeg er skyld i du ikke længere har lyst til at opdrætte, men uanset hvad så har det aldrig været min hensigt.

CarinaNielsen

Citat fra: Anne Dato 11. Maj 2010, kl. 20:23
Jeg er da ked af hvis du har følt mine indlæg som et angreb på din person. Jeg er god klar over at du har valgt det navn ud fra noget der betyder noget for dig udenfor ilderverden og derfor synes jeg bestemt heller ikke du skulle droppe det, mit forslag var bare at twiste det i en lidt anden retning.

jeg har sagt min mening om dette, da jeg faktisk lige netop regnede med at du ikke havde gjort noget med vilje, hvis man kan sige det sådan,og derfor gerne ville gøre opmærksom på hvordan jeg ville have det hvis jeg havde været Sara.

Jeg håber ikek du har taget mine indlæg personligt, eller at jeg er skyld i du ikke længere har lyst til at opdrætte, men uanset hvad så har det aldrig været min hensigt.

Søde anne. det er slet ikke dine indlæg der har gjort det. :)
Basserne fra Herning. :)

Anne

Tak, det håber jeg virkelig heller ikke, for det var virkelig ikke for at være efter dig.

Cille

#50
Nu var den her tråd jo om opdrætter navn og ved tilfælde faldt jeg over et link, da jeg surfede rundt i ildersider fra udlandet.
Synes da det navn ser bekendt ud også en vis lighed ang Logo.
Og nej jeg er ikke efter nogen,men bare for vise at man jo virkelig skal kigge sig for.

http://www.blackself.de/
her er andet link hvor man kan se de faktisk kalder sig det på trods af linket hedder blackself
http://www.sitd-frettchen.de.vu/
(glemte at tilføje at i skal kigge under link på den her side)

Stubba

Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Cille

Ilderbanden findes så også på flere stadier...på tysk altså..... som ilderbanden fra et eller andet sted, osv.
Men også en der bare kalder sig ilderbanden(oversat ;))
http://www.frettchenbande.de.vu/

Barky

Nogen der vil købe Barky's Ilderopdræt? Det er totalt originalt! :lol:

(Jeg finder det her rigtig morsomt ja! :dans: )
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Stubba

Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Shamua

Citat fra: Barky Dato 25. Maj 2010, kl. 16:52
Nogen der vil købe Barky's Ilderopdræt? Det er totalt originalt! :lol:

(Jeg finder det her rigtig morsomt ja! :dans: )

Jamen hvad skal du have for det? :P  :lol:

Vh. Marianne