Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Orange i nakken

Startet af lille_thor, 25. April 2011, kl. 16:42

lille_thor

Skotta nakke er helt orange i under pelsen. Der skaller små orange flager af ind imellem. Kan det være noget betændelse ? Hun har et sår efter implantat neden under. Men ved ikke om det kan have noget med det at gøre. Jeg kan ikke ligge billede ind da min computer ikke virker.
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

AlisVolatPropiis

Bider de andre hende i nakken?

lille_thor

Har hørt og set Thor gøre det 2 gange i sidste uge. Men ved ikke om han gør det mere end det.
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

AlisVolatPropiis

Det kan godt være sårskorper :) hvis det er, kan du evt give det lidt sårspray...visse af dem har den heldige bivirkning at de smager vildt grimt...så han måske ikke gider gøre det..

lille_thor

Oki hva så hvis man ikke lige har det på lager ? Er der et alternativ så eller ?
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Da anubis var rigtig slem til at tygge lidt for meget i de andres nakker( de blev os orange, og Loui er faktisk stadig en smule "misfarvet selvom det er længe siden nu) der sprøjtede jeg os sårn noget sårspray noget der indeholdte nogle naturlige olie som virkelig lugtede kraftigt og det hjalp altså rigtig meget! Mener ikke jeg gav mere end 65 for sårn en flaske, tror det hedder cortivet!

lille_thor

Oki. Hmm må håbe jeg kan finde det imorgen så.
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Stubba

Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!