Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Målträning med Àmor, part one

Startet af Starshineferrets, 7. Februar 2011, kl. 19:09

Starshineferrets

Äntligen upptäckt att jag har en webcam på datorn så nu fick jag filmat första "target training" med Àmor.
Det går alltså ut på att han skall nudda min handflata med sin nos... längre fram när han har beteendet under kontroll kan man lägga till kommando, och ja.. forma beteendet till det man vill helt enkelt.
Àmor har tidigare lärt sig att rulla runt, samt "gå i cirkel" vilket märks när han blir lite förvirrad och då erbjuder de beteendena ;)

Target training with Àmor

FerretParadise

Hvor ser han sød ud når han ligger der og ruller rundt.  <3

Det ser egentlig rigtig sjovt og hyggeligt ud, måske jeg snart skulle købe mig den klikker. ;) :)
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

#2
ja det tycker jag att du ska :D Jag tycker att det är jätte kul... och djuren älskar det :D

lille_jill

Hvor er han dygtig og lærenem :) Jeg har prøvet at finde på mere at lære Chucky, så den øvelse tror jeg, at jeg vil bruge ferien på at lære ham. Han kan stå på bagben, rulle og hoppe over arm. På et tidspunkt kunne han også spille død. Det skal han vidst lige have genopfrisket også.

Hvad bruger du som godbid?

Starshineferrets

Mina får lets bite, i små små bitar :D vid vissa moment använder jag vitamin pasta för att det är mer praktiskt eller för att vissa illrar inte vill ha lets bite

lille_jill

^ok. Vitaminpasta var faktisk en god idé også. Så skal de heller ikke bruge flere minutter på at se kræet æde godbidden før man kan komme videre. Jeg har haft god nytte af frysetørret oksekød, som man kan få i bitte bitte små tern. De tager også kun et par sekunder at spise, så man ikke skal sidde og vente.

Eliza

Må vise Crush hvor dygtig farmand er så han kan se hvordan det skal gøre.. har jo fundet ud af han vil lidt mere for tørkost  :S
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lussingen

Citat fra: Eliza Dato  7. Februar 2011, kl. 21:49
Må vise Crush hvor dygtig farmand er så han kan se hvordan det skal gøre.. har jo fundet ud af han vil lidt mere for tørkost  :S

:fnis: :fnis: Ja, Crush kan vist lokkes til meget med en lille smule tørkost :fnis: Jeg kan lige se det for mig. Det er lige før jeg tror du kan lære ham at gå på line og samtidig have en paraply i poten, hvis bare du står i den anden ende med et lille stykke tørkost :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Ej Mette...

Tænk det gad jeg godt se, om ikke andet så på en tegning...  :lol:
Ann Hillerslev.

Eliza

Citat fra: FerretParadise Dato  8. Februar 2011, kl. 08:20
Ej Mette...

Tænk det gad jeg godt se, om ikke andet så på en tegning...  :lol:

Får sgu nok lidt svært ved at nå og tegne det, hvis det endelig skulle lykkedes  ;) :lol:

Mette: Desværre er min hånd af en eller anden grund ikke så god til at give tørfoder som din er, det er i hvert fald ikke lige så spændende  :S
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lussingen

Citat fra: FerretParadise Dato  8. Februar 2011, kl. 08:20
Ej Mette...

Tænk det gad jeg godt se, om ikke andet så på en tegning...  :lol:

Griner... Så bliver det som en tændstik-ilder, for jeg er ikke nået videre i mit tegnestadie :fnis:

Citat fra: Eliza Dato  8. Februar 2011, kl. 10:53
Citat fra: FerretParadise Dato  8. Februar 2011, kl. 08:20
Ej Mette...

Tænk det gad jeg godt se, om ikke andet så på en tegning...  :lol:

Får sgu nok lidt svært ved at nå og tegne det, hvis det endelig skulle lykkedes  ;) :lol:

Mette: Desværre er min hånd af en eller anden grund ikke så god til at give tørfoder som din er, det er i hvert fald ikke lige så spændende  :S

Jeg kan lige forestille mig det :fnis: Jeg vil meget gerne komme og give Crush lidt tørfoder som godbider, det var så hyggeligt sidst, Crush og jeg blev virkelig bff :lol:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.