Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Santo er fornærmet

Startet af Minority ferrets, 16. Marts 2011, kl. 20:32

Minority ferrets

Santo har lige bæet på en måtte jeg har i gangen efter at Bella har gjort det. Han gør det ellers aldrig, men det er lige blevet for meget for ham og så fik han også skæld ud :P Det resulterede i denne film :

Santo, the offended ferret
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

lille_jill


Shamua

Lille skat.. Der stråler bare undskyld ud af ham :P

Vh. Marianne

Sølvsten

Man får jo helt ondt af ham

Minority ferrets

hehe ja sådan er han også selv om det ikke er ham der får skæld ud :/ så skal han lige forsikres om at det ikke er ham der har gjort noget galt.. Han er simpelthen sådan en pivert... Det er fandme svært at få sig selv til at skælde ham ud i ny og næ :P
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

KariN

Hvor ser han bare skøn ud :D

Han lyder bare som en rigtig følsom dreng :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

SaraJ

Åhhhhh hvor ser han deprimeret ud. Man kan da slet ikke skælde ham ud. Ej hvor er han cute.

katja

stakkels dreng, han ser ked ud af det :)
ejer af 7 dejlige trolde,

Anne

åååh han ligner My <3
Og ja, han ligner en knækket lille dreng

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Han er godt nok en sød lille fornærmet dreng :love:

lille_thor

nårh lille santo.. det er altså en rigtig fin video christina :)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred