Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

HDR billeder

Startet af Emils far, 19. December 2009, kl. 21:08

FerretParadise

Sikke en forskel på de billeder.
Himlen ser godt nok sjov ud..
Ann Hillerslev.

Anne

Citat fra: Emils far Dato 20. December 2009, kl. 12:59
Her er så et nyt HDR billede...



og her er udgangspunktet




Cool lars :)

Julie

#17
HDR billeder er helt fantastiske med alle de detaljer. Det er også noget jeg selv leger med engang imellem, og det er rigtig sjovt at se det endelige resultat når man har taget f.eks. 3 eller 5 billeder med forskellige eksponeringer, og stakker dem til ét.
Jeg synes det er nogle rigtig flotte billeder når man tænker på, at det er nyt for dig at lege med HDR. Det eneste jeg synes er ærgeligt, er at der er halo omkring motiverne på nogle af billederne.
Ellers glæder jeg mig til at se flere billeder :D

Emils far

Citat fra: Julie Dato 20. December 2009, kl. 17:37
HDR billeder er helt fantastiske med alle de detaljer. Det er også noget jeg selv leger med engang imellem, og det er rigtig sjovt at se det endelige resultat når man har taget f.eks. 3 eller 5 billeder med forskellige eksponeringer, og stakker dem til ét.
Jeg synes det er nogle rigtig flotte billeder når man tænker på, at det er nyt for dig at lege med HDR. Det eneste jeg synes er ærgeligt, er at der er halo omkring motiverne på nogle af billederne.
Ellers glæder jeg mig til at se flere billeder :D

Det er nu ikke helt nyt for mig, jeg har bare ikke haft tid eller motivation til at gå igang med det. Har dog taget nogen 3 eksponeringer siden i sommer, og da nu en lille bog om emnet dumpede ned i min postkasse, ja så måtte jeg lige prøve lidt.
Det bliver en helt anden stil over det når jeg først kommer ordentlig igang....

Her er både lidt om bogen, (anbefales) og min inspirationskilde: http://www.stuckincustoms.com/
Og så bor jeg i et land som har uendelige muligheder for fotografer, med masse dejlig natur....

Julie

Citat fra: Emils far Dato 20. December 2009, kl. 18:20
Citat fra: Julie Dato 20. December 2009, kl. 17:37
HDR billeder er helt fantastiske med alle de detaljer. Det er også noget jeg selv leger med engang imellem, og det er rigtig sjovt at se det endelige resultat når man har taget f.eks. 3 eller 5 billeder med forskellige eksponeringer, og stakker dem til ét.
Jeg synes det er nogle rigtig flotte billeder når man tænker på, at det er nyt for dig at lege med HDR. Det eneste jeg synes er ærgeligt, er at der er halo omkring motiverne på nogle af billederne.
Ellers glæder jeg mig til at se flere billeder :D

Det er nu ikke helt nyt for mig, jeg har bare ikke haft tid eller motivation til at gå igang med det. Har dog taget nogen 3 eksponeringer siden i sommer, og da nu en lille bog om emnet dumpede ned i min postkasse, ja så måtte jeg lige prøve lidt.
Det bliver en helt anden stil over det når jeg først kommer ordentlig igang....

Her er både lidt om bogen, (anbefales) og min inspirationskilde: http://www.stuckincustoms.com/
Og så bor jeg i et land som har uendelige muligheder for fotografer, med masse dejlig natur....
Tak for den webside, der er virkelig nogle gode billeder på den.

SilverDragon

De er bare vild fede. Jeg skal nok lige prøve at finde dem som blev taget af min hun i sommers det er vildt sådan en forskel der er.
Men himlen ser vild farlig ud hehe

KariN

Ihh hvor er det nogle flotte billeder Lars :)

Ja det juletræ giver også mig lyst til at sidde pakket ind i et tæppe med en kop the og en ilder på skødet og bare nyde stilheden mens man ser på det smukke træ :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

Citat fra: KariN Dato 21. December 2009, kl. 11:22
Ihh hvor er det nogle flotte billeder Lars :)

Ja det juletræ giver også mig lyst til at sidde pakket ind i et tæppe med en kop the og en ilder på skødet og bare nyde stilheden mens man ser på det smukke træ :)
Du må tage med op til Lars en dag. :)
Ann Hillerslev.