Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Stemningsbilleder fra ferie i sommerhus med dyrene

Startet af Namilla, 19. Juli 2010, kl. 15:51


Namilla

Og lige et par små klip også
Loke og Jack leger
løven 5, juli 2010 030.AVI

Loke og Jack venter på at vi skal afsted...og katten vil vist også gerne med
løven 5, juli 2010 043.AVI

Loke og Jack på stranden
løven 5, juli 2010 046.AVI

Loke har besøg af sin "kæreste"...på det tidspunkt hvor klippet er optaget, havde de været igang i 8 timer
løven 5, juli 2010 132.AVI

løven 5, juli 2010 133.AVI

Julie


Namilla

Det var det virkelig også... jeg slapper bare så meget mere af deroppe, end inde i byen. Det skyldes nok at der ikke er internet og 30 kanaler på tv (faktisk så jeg slet ikke tv i de 9 dage vi var der)... Det er min families sommerhus, så jeg har kommet der hver sommer siden jeg blev født.

AlisVolatPropiis

Ser bare skøøøøøøøøøøøønt ud :D og dyrene ser da virkelig ud til at have det fantastisk :D

Jeg bliver nød til at spørge.... -hvordan er det endt med Lokes øjne? :)

Namilla

Dyrene stor-nød det også bare! Katten sov godt nok det meste af ugen (mere end han plejer endda), men alle tre hyggede sig, ingen tvivl om det.
Lokes øjne...tja... han ser ikke perfekt, men han ser godt nok til at klare sig i det daglige... Når han kommer et nyt sted hen, som fx i sommerhuset, så har han lidt sværere ved at orientere sig, end Jack fx har, men han kompensere ved at bruge næsen mere, og så holder han sig tæt på Jack. Den ene hornhinde er desværre ved at regenerere sig selv, så han skal opereres igen på et tidspunkt, men det er ikke noget han lider under.