Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Lille montana er måske syg ?

Startet af CarinaNielsen, 28. Marts 2010, kl. 11:26

CarinaNielsen


Som overskriften siger tror jeg montana er syg. hun nyser konstant hoster og der løber snot fra hendes næse. hun er meget kold og vil hele tiden ligge oppe ved mig. Er det influenza hun har eller hvad er det. Og hvad kan jeg gøre. ? :(
Basserne fra Herning. :)

Namilla

Det kunne godt lyde som influenza eller forkølelse.... sørg for at holde hende varm, giv evt. ducksoup, hvis hun ikke rigtig vil spise, lidt lunken kamillethe kan også være godt. Hvis ikke hosten og snotten går over i løbet af et par dage, så kan det være nødvendigt med en tur til dyrlægen for at få antibiotika...

Anne

Jeg er mere eller mindre enig med Namilla. HVis hun bliver slap og svær at kommei kontakt med og du er bekymret så ville jeg ringe til dyrlægen. De er ikke ret dyre synes jeg i vagtdyrlæge på herning dyrehospital.

Soelberg`s SUN ferret


hvis du evt. har mulighed for at isolerer hende fra de andre, ville det være fint for det smitter jo :(

Amazing Ferret

Ja det lyder som en forkølelse og du kan ikke gøre andet end at holde hende varm, give hende kamillethe og så bare se tiden an.
Jeg ved godt sukker ikke er godt, men lidt honning i theen er godt. Honning er godt til at stimulere sult.

God bedring med hende

lille_jill

Puhh... bare en forkølelse. Jeg blev et nervevrag bare af at læse overskriften på indlægget! godt at det ikke er værre :)

CarinaNielsen

hun er lidt i bedring her til aften. hun har ikke hostet så meget., men hun ligger også oppe ved med konstant. og hun har fået kamillethe med honning og ville hun rigtig gerne drikke.. og hun spiser som hun plejer. jamen hun er væk fra de andre da det smitter,, jeg er nu ligeglad med om det smitter mig bare mine dyr er i bedre helbred. :)
Basserne fra Herning. :)