Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Hvad kan det være??

Startet af Dark Crystal Ferret, 15. September 2011, kl. 00:24

Dark Crystal Ferret

Tak for dit svar Erika. Og jeg ville ønske jeg kunne gøre som du sagde. Men det er jo ikke helt 14 dage - men 11 dage. Det kan nok godt vokse sammen inden Dooking. Men selvom det gør det så føler jeg stadig lidt det bliver for meget for sådan en lille pige at deltage på en udstilling efter sådan en omgang. Jeg syndes selv det er forholdsvis hurtigt.
Og hun vil jo nok stresse lidt over at deltage i en udstilling første gang. Og jeg ønsker ikke at præsse hende for meget - hun er slet ikke gammel nok syndes jeg. Og jeg vil bare gerne passe på hende. Så jeg ved Robert vil tage sig godt af pigerne der bliver her hjemme - Felina og nu Zarfia. Så jeg syndes selv det er bedst.
Udover det ved jeg vi skal smørre hendes sår i nogen tid efter indgræbet. Jeg har ikke købt cremen endnu, så ved ikke hvor længe. Men jeg vil bare være på den sikre side, også nu dyrlægen selv sagde det.
Men jeg ville da ønske hun kunne deltage.. Men jeg tror bare det er bedst at give det hele ro. Så længe har hun jo heller ikke boet hos os.

Dark Crystal Ferret

Jeg vil lige give en opdatering på den her tråd.
I tirsdags i sidste uge var Zarfia inde og få fjernet 3 vorter. Det hele gik godt. Hun var lidt træt efter det, men om aftenen legede hun omkring igen.
Vi har haft lidt problemer med at holde den forbinding på hende hun fik på. Hun pillede den hele tiden af, eller også kryllede den sammen når hun legede eller lå og sov i sin hule i buret.
Så efter 3 dage valgte jeg at tage den af. Vi har skullet smørre hende med det der crem der i 8 dage efterfølgende. Så på Onsdag er det sidste dag med det.
Sårene ser pæne ud. Og jeg fik svar på prøverne her til morgen, og der var ikke noget galt. De var helt normale vorter, måske medfødt.
Så det var rigtig godt, og gav lidt ro i maven på hendes gamle mor  :fnis:
Men hun har det fint igen, selvom det vist klør lidt nu så jeg prøver lige nu at sørge for hun ikke får krasset i det når hun klør sig. Men alt virker udemærket nu.
Og nu skal jeg så lige vendte et par uger så kan hun komme ned og få sin rabies vaccine så hun er klar til at komme med til sverige. Det måtte vi jo ikke få ordnet mens hun har sårene. Men vi har en tid til hende igen den 5/10 hvor hun skal have tjekket sårene igen og tjekkes igen.
Så det var vist opdateringen lige nu.