Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Vægtoversigt - hanner

Startet af lille_jill, 10. December 2008, kl. 16:31

Eliza

Snappi- 1075g men har smidt 300g vinterfedt  :o Skal jeg blive bekymret for synes det er meget?
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Line

Det kommer jo an på hvordan han ser ud. Jeg har en (godt nok tæve) der smed 200g efter sterilisation, og det gjorde ikke noget. Hvis min anden ilder der imod (Hvis vi antog at hun var rask) smed 200g ville jeg gå helt bananas, for hendes krop er helt anderledes.

Julie Stuhr

Citat fra: Eliza Dato 29. April 2010, kl. 12:27
Snappi- 1075g men har smidt 300g vinterfedt  :o Skal jeg blive bekymret for synes det er meget?

Chester har smidt 250 g efter han smed vinterpelsen.

Eliza

Citat fra: Line Dato 30. April 2010, kl. 00:41
Det kommer jo an på hvordan han ser ud. Jeg har en (godt nok tæve) der smed 200g efter sterilisation, og det gjorde ikke noget. Hvis min anden ilder der imod (Hvis vi antog at hun var rask) smed 200g ville jeg gå helt bananas, for hendes krop er helt anderledes.

Han vejede også over 1700g inden han blev kastreret i en meget ung alder (desværre)  :o
Ved godt det kan være svært at sige, men tænkte der måske var andre der havde drenge der gjorde det samme. Synes han er tynd, men ikke alarmerende tynd..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Dark Crystal

#124
Voksne:
Tjalfe: 945g

Hvalpe:
Micko: 616g
Ramses:506g

cibatuchsi

fighter 11 uger:  1018 gram

Eliza

Crush 11 uger 890g (ca for min vægt er ikke go til en hvalp der ik vil sidde stille  :lol:)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

FerretParadise

Fire (9 uger + 3 dage) 852 gram.
Ann Hillerslev.

Eliza

Ann: okay måske sulter du ham ikke alligevel  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Shamua

Mikka 1 år 797 g - Han er da vist Danmarks mindste han  :( Men han har det godt.

Macto 16 uger - 808 g

Vh. Marianne

Fuske

#130
Quark er ifølge oplysningerne 9½ uge nu og vejer 560 gram...synes han er lidt klejn til den angivne alder
Båt båt fra Janni og Quark og Frida

Charlotte

Fuske > Prøv at se på indlægget lige over dit. Der er en han på 1 år der vejer 797 gram. Så det er meget forskelligt hvad de vejer.  ;)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Fuske

opdagede lige at jeg havde ønsketænkt mig til 100 gram ekstra. han vejer kun 560

ja der er forskel men synes nu han er klejn i forhold til havd jeg ser på billeder...han er jo kun en enkelt håndfuld...
Båt båt fra Janni og Quark og Frida

FerretParadise

Fire ( 10 uger ) - 870 gram.
Ann Hillerslev.

Shamua

Citat fra: Charlotte Dato  1. August 2010, kl. 18:16
Fuske > Prøv at se på indlægget lige over dit. Der er en han på 1 år der vejer 797 gram. Så det er meget forskelligt hvad de vejer.  ;)

De er også meget nuttet når de er små  :fnis:

Vh. Marianne