Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Vægtoversigt - hanner

Startet af lille_jill, 10. December 2008, kl. 16:31

FerretParadise

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 15. Oktober 2010, kl. 10:30
hvad fanden fodrer i dem med? substral?....hvad er der i vandet i sverige?....Kæmpe drenge :D <3

-for mine dyrs selvværds skyld har jeg været nød til at bilde dem ind at Fire er en super-ilder. *rødme*
Fire er da en super-ilder. En super-dejlig-ilder. <3
Ann Hillerslev.

mette11

Citathvad fanden fodrer i dem med? substral?....hvad er der i vandet i sverige?....Kæmpe drenge   

-for mine dyrs selvværds skyld har jeg været nød til at bilde dem ind at Fire er en super-ilder. *rødme*
Har du egentlig prøvet at putte dit meget erotisk buttede sorte kræ på en vægt?? Hvad tror du så den vil sige?? Overload??  :dans:

cibatuchsi

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 15. Oktober 2010, kl. 10:45
FEDT!....der er sindsygt mange børn i kbh og de fleste irriterer mig....:lol:
Note til mig selv.
lad ikke trine være alene med mine unger i mere end 1 sek...griner

AlisVolatPropiis

Ann joeh men mere sådan i overnaturlig art....mine drenge blev jo helt deprimerede og følte sig små o.O

Mette...jeg har ikke en sort erotisk buttet ilder.....jeg har en bepelset fin kuglethekande!!! og han er vejet...det er faktisk ikke så meget...omkring de 16-1700g :P


Daisy....hehe dine unger er nu søde nok ;)

mette11

CitatMette...jeg har ikke en sort erotisk buttet ilder.....jeg har en bepelset fin kuglethekande!!! og han er vejet...det er faktisk ikke så meget...omkring de 16-1700g
Hvornår er han vejet til det?? Seriøst der må være noget galt med den vægt...for Albert vejer 1600g. nu og din er sgu en del rundere!!!

cibatuchsi

#260
Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 15. Oktober 2010, kl. 16:54
Ann joeh men mere sådan i overnaturlig art....mine drenge blev jo helt deprimerede og følte sig små o.O

Mette...jeg har ikke en sort erotisk buttet ilder.....jeg har en bepelset fin kuglethekande!!! og han er vejet...det er faktisk ikke så meget...omkring de 16-1700g :P


Daisy....hehe dine unger er nu søde nok ;)

Det jeg glad for at læse. for ville nok komme til at savne dem hvis de blev til ildermad.....  for hvad skulle vores dyr så gnave af.... muhahahaha    ej joke. ;)

Shamua

#261
Mikka 945 g (1 år 3 måneder)

Macto 1295 (6 måneder)

Pepsi 1642 (5 måneder)

Vh. Marianne

Minority ferrets

Vejet den 14. Oktober 2010

Marlon fra maj 2009: 1084 g
Santo fra marts 2009: 1604 g
Lucifer fra maj 2010: 1705 g
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Masa

Ichigo (04/2009) - 1650 g
Maximus (04/2009) - 1640 g

Amazing Ferret

Sammy - 1394 g
Peanut - 1860 g
Zaccai - 1320 g
Kalle - 1140 g
Asterix - 1530 g
Lego - 1480 g
Tabouli - 930 g (11 uger)

Starshineferrets


Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Lea

Min Balou har tabt sig rigtig meget på det senest. men der er også sket mange ting..

Han er fra den 26.01.08 og vejer noget med 900gram husker ikke lige helt præcist vægten hos dyrlægen igår .
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Starshineferrets