Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Ny frisure

Startet af DarkGirl, 9. Juni 2009, kl. 17:15

DarkGirl

Jeg har været hos frisøren i dag. :D Håret blev lidt (meget) kortere, end jeg lige havde regnet med, men pyt nu med det.  :fnis:

Før:


Efter:


Bawa

jeg kan godt lide det .. syntes det klæder dig :)

Julie

årh, det er så underligt at gå fra langt hår til kort hår. kan huske hvor svært jeg havde ved at vende mig til at have 40 cm lange dreadlocks til 5 cm kort hår  :S


men flot ser det ud!

DarkGirl

Julie - Ja, det er rigtig underligt. :fnis:

Tak for de søde ord! :D :knus:

Anne

Det er pænt. Jeg ar næsten lige lavet det samme for en måned siden. det vr bare SÅ mærkeligt pludsleig næsten ingen hår at have

Bawa

husk at du er blevet klippet, når du skal i bad :P
jeg plejer altid at hælde en ordentlig portion shampoo ud i hånden,
og det har man bare slet ikke brug for  :fnis:
slet ikke når man går fra langt til kort :D

Julie Stuhr

Jeg gjorde det lige omvendt - jeg gik fra skulderlangt hår til hår midt på ryggen (extensions).
Men begge dele er mærkeligt at vænne sig til :)

Jeg synes det er pænt dit nye hår, der er mere frisure over det :)

DarkGirl

Citat fra: Bawa Dato  9. Juni 2009, kl. 19:22
husk at du er blevet klippet, når du skal i bad :P
jeg plejer altid at hælde en ordentlig portion shampoo ud i hånden,
og det har man bare slet ikke brug for  :fnis:
slet ikke når man går fra langt til kort :D

Det gjorde jeg også. XD Gik i bad ved hårvasken, fordi jeg ikke følte mig særlig snavset, og fordi jeg kun ville vaske håret. Det var godt nok underligt. :fnis:

Mange, mange tak for de supersøde ord, allesammen. :D :D :D

DarkGirl

Citat fra: Anne Dato  9. Juni 2009, kl. 19:20
Det er pænt. Jeg ar næsten lige lavet det samme for en måned siden. det vr bare SÅ mærkeligt pludsleig næsten ingen hår at have

Ja, meget. :fnis: :fnis:

Anne

Jeg blev i starten ved med at prøve at tage mit hår om bag skuldrene nr jeg skulle bøje mig ned for f.eks. at drikke far en vandhane. Men det fandt jeg hurtigt ud af ikke virkede mere! Før var dte langt og egentlig nemmere.

lille_jill

Det er ellers pænt til dig :)

Jeg var ved at tude, da jeg fik klippet mit hår alt for kort en dag for mange år siden. Bliver helt hysterisk, hvis der ryger mere end 2 cm ved en klipning. Skreg min mor ud af døren sidste gang hun klippede mig.

DarkGirl

Citat fra: Anne Dato 10. Juni 2009, kl. 00:24
Jeg blev i starten ved med at prøve at tage mit hår om bag skuldrene nr jeg skulle bøje mig ned for f.eks. at drikke far en vandhane. Men det fandt jeg hurtigt ud af ikke virkede mere! Før var dte langt og egentlig nemmere.

Det er svært at vænne sig til. :fnis: Og det der gør jeg også. :fnis:

Citat fra: lille_jill Dato 10. Juni 2009, kl. 07:14
Det er ellers pænt til dig :)

Jeg var ved at tude, da jeg fik klippet mit hår alt for kort en dag for mange år siden. Bliver helt hysterisk, hvis der ryger mere end 2 cm ved en klipning. Skreg min mor ud af døren sidste gang hun klippede mig.

Takker. :D

Hold da op, det var voldsomt. :O