Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Vi er kommet i fængsel

Startet af lussingen, 12. August 2010, kl. 18:40

lussingen

 Madmor og madfar har været rigtig strenge ved os :@
De har fået lavet sådan to underlige tingester, der spærrer ind til stuen og ind til Jannichs værelse :nej:
De siger, at det er fordi vi så kan gå frit i resten af huset, men vi tror altså det er fordi de har hemmelige ting inde i de rum :ja:
Vi smider lige et par billeder, så i selv kan se hvor hårdt vi har det...

Båt båt
Speedy, Loke, Inani og Minnie.


Sådan ser den ud. Der er plexiglas i, så vi kan på ingen måde komme ind. Ikke så meget som en lille sprække er der :X

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

AlisVolatPropiis

haha!!! vores mor har også sådan en hvid satan...men der er ikke noget plexiglas på endnu.....så vi suser bare ind og ud...mor har ikke engang sat den på døren.....dumme madforældre er det bedste :D godt vores ikke er så klog altså....

lussingen

Vi har faktisk heller aldrig regnet vores madforældre for at være videre intelligente :S Det må være et meget mærkværdigt sammentræf af flere forskellige begivenheder, der har kunne udmynde sig i at de har udtænkt dette :@
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

mette11

Ej hvor er det strengt!!! De slemme mennesker opbevarer sikkert en masse gode ting i de rum hvor der er spærret af... :ja:
Jeg kan anbefale at man flytte stole, for så kan man godt hoppe over sådanne forhindringer. Men pas på...mine madforældre har nu været så dumme at jeg ikke længere har stole på mit værelse!!  :o Ja vi er så spærret inde i vores egen celle når de der dumme mennesker sover, eller ikke er her!! Tror vi klager til Amnesty...vi har kun 16m2 og menneskerne har meget, meget mere og de er kun to og vi er ligesom fire!!!  :S Mennesker er dumme...

Båt båt Marius

ps. min madmor siger at det ser rigtig godt ud!! Aner ikke hvad hun snakker om!

lussingen

Vi kan desværre ikke få stolene helt derud... Måske hvis vi øver os?? Det må vi igang med!
Ja, vi er også sikre på, at det lige præcis er i DE rum alt det spændende er. Vi forstår ikke hvorfor der skal være spærret derind til, for vores mennesker sidder der alligevel næsten aldrig, de er nemlig her ude hos os. Mennesker er meget mærkelige.

Vi forstår heller ikke hvad din madmor mener. Hvis det skulle se godt ud, så havde de jo slet ikke sat de der ting op :S
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Barky

I kan i det mindste prise jer glade over at i kan følge med i hvad der sker i de andre rum.. I har jo en væg med vindue i!!
Bla bla bla.... Hilsen Julia

FerretParadise

Jeg synes den ting ser farlig ud. :o
Der kunne jo komme en and på den anden side, og så ville man kunne se den.
Så hellere en dør eller en almindelig plade, så man ikke kan se anden.

Båt
Zefyr.
Ann Hillerslev.

lussingen

Citat fra: Barky Dato 12. August 2010, kl. 19:27
I kan i det mindste prise jer glade over at i kan følge med i hvad der sker i de andre rum.. I har jo en væg med vindue i!!

Orv, det havde vi faktisk ikke lige tænkt på... Så kan vi udspionere madmor og madfar.... Muhahaha

Citat fra: FerretParadise Dato 12. August 2010, kl. 19:39
Jeg synes den ting ser farlig ud. :o
Der kunne jo komme en and på den anden side, og så ville man kunne se den.
Så hellere en dør eller en almindelig plade, så man ikke kan se anden.

Båt
Zefyr.

Ænder?? Jeg tror ikke der er nogen af os der har set en and... Hvad er det? Kan man lege med dem? Kan de spises? Hvad bruger man sådan nogle til??
Speedy siger, at hvis Zefyr er bange for ænder, så vil han gerne komme og banke dem for ham!! (også selv om han muligvis selv bliver meget bange for dem..)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Altså de ænder der, de kommer i mange forklædninger.

Først kan man se dem sejle rundt på vandet, og kommer jeg for tæt på vandet, så prøver de at sejle mig ned. De har en meget farlig lyd, den lyder lidt ligesom en syg mand der hoster.
De kan så sejle op på jorden, hvor de pludselig får ben i stedet for, og så kan de gå efter mig. De vil æde mig levende.
De kan også flyve, altså kan de angribe mig ovenfra, og jeg har ikke en chance, da de flyver lydløst.
Så ved jeg, at de er giftige, og nogle gange så giver min madmor os and. Det er meget farligt, hvis man spiser en and rå, så kan man selv blive til en and. Det er den måde de formener sig på.
Den eneste måde man kan æde dem, og det ikke er farligt, er at de er tørret.
De kan også køre i bil, den der er dygtigs billist, er en der hedder Anders. Han er i forklædning, altså han har tøj på.

Båt
Zefyr
Ann Hillerslev.

lussingen

Citat fra: FerretParadise Dato 13. August 2010, kl. 09:33
Altså de ænder der, de kommer i mange forklædninger.

Først kan man se dem sejle rundt på vandet, og kommer jeg for tæt på vandet, så prøver de at sejle mig ned. De har en meget farlig lyd, den lyder lidt ligesom en syg mand der hoster.
De kan så sejle op på jorden, hvor de pludselig får ben i stedet for, og så kan de gå efter mig. De vil æde mig levende.
De kan også flyve, altså kan de angribe mig ovenfra, og jeg har ikke en chance, da de flyver lydløst.
Så ved jeg, at de er giftige, og nogle gange så giver min madmor os and. Det er meget farligt, hvis man spiser en and rå, så kan man selv blive til en and. Det er den måde de formener sig på.
Den eneste måde man kan æde dem, og det ikke er farligt, er at de er tørret.
De kan også køre i bil, den der er dygtigs billist, er en der hedder Anders. Han er i forklædning, altså han har tøj på.

Båt
Zefyr

De lyder godt nok meget farlige!!! Måske har vi ikke ænder her i Viby? Vi har ikke set nogen i hvert fald. Pigerne spiser også tørret and, jeg synes det er meget farligt og ulækkert og gemmer mig under kommoden mens de spiser det!
Anders And...? Jeg synes at kunne huske at menneskehvalpen herhjemme har snakket om ham. Men der var han i et blad? Nu bliver jeg lidt bange, for jeg elsker at ligge og lege med madmors sladderblade, men det tør jeg da ikke mere, hvis der pludselig kan springe ænder ud derfra, og de så oven i købet kører i bil!!

Båt Speedy
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Kristine

#10
Vi har aldrig set en and! Men de lyder rigtig farlige! Nu tør vi ikke at spise and mere!
Men vi har set fisk i søen! Og de svømmer efter os når vi prøver at svømme, så det tør vi ikke mere! og så kommer de op til vand overfladen og prøver at spise os
Og ja, da vi var på besøg kunne vi godt se alle de sjove ting der inde... hvor var det strengt vi ikke måtte kommer der ind og lege!
Men så var de godt vi kunne lege med Speedy og Loke ;)
Og Sabine syntes det var helt vildt hyggeligt at ligge og putte med dem imens jeg var helt alene ude i køkkenet og gangen :O
Men jeg tror ikke at jeg så nogen and.. men der var en underlig flyve ting som snakkede og i bur.. Er det mon den and I snakker om?

Båt båt fra Sabine og Laban

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

NannaMB

Sådan en har min madmor også haft men den kravlede jeg over. :D
Så nu har hun sat en rigtig dør i, øv altså så kan jeg kun være i stuen og soveværelset:D

FerretParadise

Citat fra: NannaMB Dato 14. August 2010, kl. 23:34
Sådan en har min madmor også haft men den kravlede jeg over. :D
Så nu har hun sat en rigtig dør i, øv altså så kan jeg kun være i stuen og soveværelset:D
Orv hvor er du dygtig, hvordan gjorde du det?
Har du lange ben?

Båt
Zefyr
Ann Hillerslev.

NannaMB

Citat fra: FerretParadise Dato 15. August 2010, kl. 10:00
Citat fra: NannaMB Dato 14. August 2010, kl. 23:34
Sådan en har min madmor også haft men den kravlede jeg over. :D
Så nu har hun sat en rigtig dør i, øv altså så kan jeg kun være i stuen og soveværelset:D
Orv hvor er du dygtig, hvordan gjorde du det?
Har du lange ben?

Båt
Zefyr

Jeg kan bare klatre i alt :D
Og kommer altid ud når jeg vil, fordi jeg er udbryderkonge nr 1 :D

FerretParadise

Jamen hvordan klatrede du på sådan en fængselsdør?

Zefyr
Ann Hillerslev.