Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Vis mig dine ….. Børn

Startet af Dark Crystal Ferret, 22. Januar 2011, kl. 11:01

Dark Crystal Ferret

Der er flere der har børn ( uden pels) her inde.
Her er mine

Navn: Nadia Dyhr
Født: 21/12 – 1999


Navn: Kelly Dyhr
Født: 21/12 – 1999


Og sammen.


Andre der vil vise jeres frem?


KariN

De er søde dine piger Maria :)

Sjovt de er født samme dag og årstal som min lille Kusine :) (der faktisk hedder Maria) :D

Sorry for OT
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Kristine

Ej nogle smukke piger du har! (:
Og hvor er de søde.. hehe
Jeg har desværre ingen børn (Endnu)
Men når jeg får vil jeg meget gerne vise billeder frem ;) hehe

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

Lena og Peter

Vi har så en lille trold, som nogle af Jer kender under navnet Petra... :P



:ot:

Hun har fødselsdag d. 22.01., så i går holdt hun fødselsdag på DIU.
Jeg skulle sige mange tak for alle de gave hun fik og tusind tak for at synge fødselsdagssang for hende... <3
På vej hjem fra Horsens, nået hun lige at sige, inden hun faldt omkuld, at det var den bedste fødselsdag nogle kunne ønske sig.  <3

Mange tak til Jer alle, for at gøre Petras fødselsdag, til en helt uforglemmelig dag for os... <3

Og undskyld alt dette OT... 

Og lige et billede af vores store datter, Linda:


Dark Crystal Ferret

Jamen tak  :-$

Karina: ja, det er faktisk lidt sjovt :love: . Kelly og Nadia blev så bare født for tidlig.. og skulle havde været skudårs børn ( havde termin den 29/2 2000)

Kristine: Tusind tak. Håber da der engang kommer en lille en ind her også som er din så :)

Peter: Det er virkelig nogle dejlige billeder. Og Stort tillykke med fødselsdagen Petra. Blev helt rørt over det du skrev om da i kørte hjem. Det er så fedt at høre hvor meget hun går op i jeres dyr og opdræt. Det er virkelig flot af hende.  <3
Hils hende lige fra os herhjemme og sig stort tillykke  :love:

ninaliv

Citat fra: ilderbanden Dato 23. Januar 2011, kl. 13:50
Vi har så en lille trold, som nogle af Jer kender under navnet Petra... :P



:ot:

Hun har fødselsdag d. 22.01., så i går holdt hun fødselsdag på DIU.
Jeg skulle sige mange tak for alle de gave hun fik og tusind tak for at synge fødselsdagssang for hende... <3
På vej hjem fra Horsens, nået hun lige at sige, inden hun faldt omkuld, at det var den bedste fødselsdag nogle kunne ønske sig.  <3

Mange tak til Jer alle, for at gøre Petras fødselsdag, til en helt uforglemmelig dag for os... <3

Og undskyld alt dette OT... 

Og lige et billede af vores store datter, Linda:



ja tak for kage  :P

KittAnderson

Jeg håber mine børn bliver ligeså smukke som Nadia og Kelly.
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

cibatuchsi

Her kommer der lidt af mine børn.
undskylder på forhånd billederne af sólvá, mikkel og daniel. men har lige måtte tage dem med min tlf da vi jo ikke har noget kamera mere  :'(

Fælles

Sólvá

Daniel

Mikkel


Og så lige billeder af mine to største døtre. håber at kunne få taget nogen bedre billeder når de kommer hjem til påske :)

Pernille og Astrid

Pernille

Dark Crystal Ferret

Rigtig søde billeder Daisy  :love:
Er bare så vild med dine drenge. Daniel er bare sådan en chametrold <3
Og Mikkel der mener at Robert er julemanden fordi han har sådan en sjov mave :lol:
Virkelig herlige børn :love:

cibatuchsi

tak Maria. håber også jeg en dag får den ære at hilse ordenligt på dine smukke piger

Dark Crystal Ferret

Skal du da nok.. Men du har faktisk set dem  :fnis: De rendte rundt omkring alle udstillerne ved VIF 2009.
Men selvom de ikke må komme for deres far til Petfoods, så håber jeg vi finder en anden udstilling de kan komme med til. De vil så gerne med. Så jeg holder lidt udkig med hvad der kommer af Udstillinger på Sjælland resten af året, og så kan vi måske få dem med der.

cibatuchsi

#11
ja så dem godt dengang, men da vidste de jo kk hvem jeg var. ;)