Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Byggeprojekt

Startet af Metnil, 15. Februar 2009, kl. 20:05

tzari

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Emmadyhr

Ej hvor ser det sjovt ud..Det ser ud som om den her 10 ben haha.Den er godt nok sød :love:

Malene

Citat fra: Metnil Dato 16. Februar 2009, kl. 17:49
Her er en film..

Det er dog ikke fra os.. det er en jeg har fundet på youtube.. :)

http://www.youtube.com/watch?v=TGu1qYqy6Z0&feature=related

Det ser SÅ sjovt ud! :P  :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ahahaha, fuck det ser sjovt ud! Det ligner den bare står og tramper med alle benene i stedet for at løbe :lol: :lol:

Super fedt bur du har fået lavet til din lille pindgris :D Husk lufthuller :fnis:
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Dea_der

Metnil : Kan se du har pindsvin .... Fantastisk..
Men det bekymre mig lidt at du bruger spåner til den... Pindsvins luftveje har ikke godt af spåner, og hvis det er en han du har, er der endnu en bekymring der går på hans penis som vil blive tilstoppet af støvpartiklerne fra spånerne og det kan i værste fald betyde døden for et lille han pindsvin....

Ellers et fint bur som den lille nok skal værdsætte :)

PiaLyng

Jeg er SÅ forelsket i bibbers "bur" og vil gerne have tilladelse til at kopier din idé, da jeg snart anskaffer mig sådan en lille sød en :-$

Metnil

Citat fra: Dea_der Dato 11. Marts 2009, kl. 09:32
Metnil : Kan se du har pindsvin .... Fantastisk..
Men det bekymre mig lidt at du bruger spåner til den... Pindsvins luftveje har ikke godt af spåner, og hvis det er en han du har, er der endnu en bekymring der går på hans penis som vil blive tilstoppet af støvpartiklerne fra spånerne og det kan i værste fald betyde døden for et lille han pindsvin....

Ellers et fint bur som den lille nok skal værdsætte :)

Det er blevet mig bekræftet fra flere eksperter, at det er korrekt at støv kan genere pindsvin, men at det ligefrem skulle være livsfarligt osv. er ren hysteri fra fanatiske ejere.

Mange pindsvin lever i bedste velgående i spåner (med så lidt støv som muligt selvfølgelig) og bliver gamle :)

Deres følsomhed svarer til mus og rotters. - Så jeg har skam rådført mig, bare rolig

Men tak for din bekymring..