Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Joa stikker af fra løbegården

Startet af Anne, 20. Januar 2010, kl. 22:38

Anne

Jeg har jo gået oig troet min løbegård var ildersikker. Her er et bevis på at det er den ikke.

Ferret escaping a playpen

FerretParadise

Fuck en fed film Anne. Helt herlig. :lol: :lol:
Ann Hillerslev.

Bawa

Ildere er sgu så kloge :D Sikke en sød video! <3

Annika

Haha, Anne, og du har lige fortalt mig, hvor god din løbegård var ;) Nu tror jeg måske, at jeg tænker lidt mere over det, før jeg køber en magen til! ;)

Anne

Ann og Bawa: tak :)

annika: My kan ikke komme ud, og Julias kunne heller ikke. Jeg laver et låg til den så skulle de virke igen :lol: Men man kan jo også få dem med låg på, så skal man arbe sy bunden fast.

Sølvsten


KariN

Hun er da en kvik pige hende Joa :D syns det er en genial teknik hun har udviklet, altså set med ilder-øjne :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

A_M_T >Team Unique Ferrets<


AlisVolatPropiis

Jeg elsker bare din søsters Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej i baggrunden :D

Men ja...hold da op en kvik tøs o.O

Anne

Leo, rufus og Vera: Tak :) Det synes jeg selvfølgelig også :)

Karina: Ja hun er ikke imellem de dummeste i hvert fald. Metoden er ret smart, jeg havd etroet at når hun ikke kunne komme op ved at bruge ben og poter så kom hun ikke op af den, men sådan kan man tage fejl.

A_M_T: det er jeg da glad for at du synes :)

Trine: Hehe ja det skulle bare med det sidste "neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!" efterfulgt at sindsyg kluklatter


cibatuchsi


Anne


NemoToft

Mega grineren video  :) Joa din bandittos  <3

Anne