Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

halsbånd?

Startet af Bawa, 3. Juni 2009, kl. 16:23

Tilo

Jeg har en kort over gang brugt halsbånd til Qvark, det var da jeg borde hjemme,da qvark ikke er så vil med mænd og bed min lille bror hver gang han så ham, så han havde halsbånd med klokke på, når min lille bror var hjemme  :) så kunne han altid høre ham,
Men eller har jeg kun brugt det hivs de skal se lidt fine ud  :)
Venlig Hilsen Thilde 
R.I.P Qvark 2004-2010, Elmer 200?-2010,Hubert ca 2004 -2011, Snorre 200?-2012 & Bigfod 2007-2012 <3

Bawa

Citat fra: Amazing Ferret Dato  3. Juni 2009, kl. 19:18
Sødt ser det da ud  :fnis: men jeg er lidt imod at man giver sine ildere pynte ting på, såsom tøj og halsbånd

jeg er helt enig! .. derfor har hun også kun haft det på to-tre gange i sit et-årige lange liv :P
men svigermor blev helt vild i varmen af at hun havde det på, og så må man jo give sig!

Lea

Citat fra: Amazing Ferret Dato  3. Juni 2009, kl. 17:33
Godt være jeg er ond nu, men vælger man at gå tur med sin ilder i halsbånd og den så stikker af, ja så er man selv lidt uden om det. Det kan godt være han ikke har prøvet at komme ud af det endnu, men en dag kan han blive enormt forskrækket og vupti, han er væk

Han prøver ikke at komme ud af den .. og går aldrig et sted hvor der lige pludselig sker noget, bor et meget meget fredeligt sted.. han får kun halsbånd på når han vil med over at vasketøj.. og nogle gange sidder han bare på min skuldre derover.. han vil bare med..

Plejer at gå med alle ildere samlet så har jeg ikke halsbånd på for så kan jeg ikke holde så meget øje og kig på ham som jeg kan når jeg går alene :)
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Amazing Ferret

Citat fra: Lea Dato  3. Juni 2009, kl. 19:51
Citat fra: Amazing Ferret Dato  3. Juni 2009, kl. 17:33
Godt være jeg er ond nu, men vælger man at gå tur med sin ilder i halsbånd og den så stikker af, ja så er man selv lidt uden om det. Det kan godt være han ikke har prøvet at komme ud af det endnu, men en dag kan han blive enormt forskrækket og vupti, han er væk

Han prøver ikke at komme ud af den .. og går aldrig et sted hvor der lige pludselig sker noget, bor et meget meget fredeligt sted.. han får kun halsbånd på når han vil med over at vasketøj.. og nogle gange sidder han bare på min skuldre derover.. han vil bare med..

Plejer at gå med alle ildere samlet så har jeg ikke halsbånd på for så kan jeg ikke holde så meget øje og kig på ham som jeg kan når jeg går alene :)

Det er da fint at du tør stole så meget på din ilder....jeg ved bare at ildere er så uforudsigelige at det hurtigt kan gå galt, også selvom man bor et sted der er roligt. Jeg stoler da også på mine, men ikke nok til at jeg ville turde gøre det for det kan gå galt og jeg ved jeg ville hade mig selv hvis det gik galt

Katrine

Jeg har ikke halsbånd til mine, kan ikke rigtig se hvad jeg skulle bruge det til :)
Udenfor tør jeg ikke, hvis de slipper ud af den.
Indenfor tror jeg ærligt talt bare de ville blive irreterret hvis de fik sådan et på, men ja det kan da se sødt ud.
Ildere: Loppen & Bamse

naja6400

vil lige knytte en besked til dette emne,
bruger selv halsbånd til mine derhjemme, har ikke oplevet noget dårligt endnu, hverken de har sat fast eller fået et ben i klemme,
men udenfor er det nok ikke så praktisk..