Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Mit værste mareridt var ved at ske.

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 16. Oktober 2010, kl. 22:10

A_M_T >Team Unique Ferrets<

for ca. 10 min. siden skete en af de ting jeg virkelig har frygtet allermest!
Havde glemt at lukke havedøren ordentligt efter Kenzo havde været ude og tisse. Var så gået ind for at ordne bakker ved totteren inden vi skulle til køjs.
De ligger alle og sover men så vågner Anubis og Loui ved at jeg larmer lidt, så de går en tur i stuen. Ca. 5 min. efter de er gået tænker jeg: "hmmm her blir da lidt koldt, hvor mon det trækker fra?" og i samme sek. tænker jeg:"FUCK, det er havedøren!" Mit hjeret hamrer bare med 120 i timen og styrter rundt for at finde dem og de er selvf. ingen steder i hytten så det der bare ikke måtte ske er sket.
Råber så til manden der sidder og spiller WOW at han skal komme og hjælpe med at finde dem og går ind og lukker buret for de to andre så de ikke også får samme ide.
Men på vej ind til bassernes værelse går jeg forbi hvor jeg så kan se Loui stå og skrabe på glassets dør med et noget fornærmet udtryk. Jeg skynder mig at lukke ham indog ind i buret til de andre. Så går vi på jagt efter Anubis og omme i haven han vi høre noget der pusler og så er det heldigvis Anubis der står og graver som en sindsyg inde ved husmuren. Vi får så meget hurtigt fat i ham og ind til de andre i sikekrhed..
Puha der var jeg sku godt nok ved at bryde helt sammen i tårer :o det var virkelig en sindsyg forskrækkelse...

Julie

Årh en grim forskrækkelse. Godt at det endte som det gjorde

SilverDragon

Puha.. Det er også min store skræk.. godt at alle kom hjem i god behold.

AlisVolatPropiis

#3
Åh for fanden et mareridt altså!  :o

Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ja puha for fanden det var virkelig bare frygteligt, men er så lykkelig for at vi ikke skulle rende hele natten for at finde de to. Og endnu mere lykkelig blev jeg da jeg i morges så at der var frost over det hele udenfor.. Tænk hvis de skulle ha overnattet udenfor...