Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

se her! hjælp

Startet af AnneME, 20. Oktober 2010, kl. 20:01

AnneME

Diva blev bange og kravlede ind under vores skabe i køkkenet mellem 4-5 cm hul. Vi kan på ingen måder åbne op derned til. Vi har skuede og bankede. for ingen nytte.

nogle idéer?

Julie

Reagerer hun på en pose godbidder der rystes? Eller hvad med et pivedyr?
I hvert fald skal I nok have ildersikret hjemmet når I får hende ud. De kan komme ind de underligste steder

AlisVolatPropiis

Vi er flere der har haft samme problem.....resultatet er næsten altid....hul neden under skabet...det er slet ikke sikkert hun kan finde ud af at komme ud der....og desuden så kan der via rør være hul ned under gulv og til andre lejligheder og sådan.... :/

Barky

Kan i høre hende derinde?

Jeg havde gjort, som jeg har måttet gøre her også, smadret skabet så et større hul kan skabes...!
Bla bla bla.... Hilsen Julia

AnneME

kan høre hende. I starten vist vi ik hvor hun var. Men har lagt pølser ud og sådan og pludseligt stod hun der men løb ind igen da vi kom hen imod hende :(

Robert

Har prøvet at have noget med i hånden så den kommer hen til jer?

AnneME

ik i nu, da hun ikke har været ude i nu, kun den ene gang :S

FerretParadise

Er hun kommet ud?
Hvis ikke, så er I nødt til, at gøre så I kan få fat i hende, om det så er at ødelægge skabet.
Ann Hillerslev.

cibatuchsi

ved godt det ikke hjælper nu, men det første vi gjorde da vi flyttede ind her var at bore små stykker træ op under skabene i køkknet. for der var nemlig også hul op hele 2 steder. 

håber hun er kommet ud og at det er sidste gang hun giver jer sådan et chok

AnneME

hun er ikk kommet ud :S ;(
hun kommer kun ud når vi slukker lyset og når hun vil spise.

FerretParadise

Så må du jo tage fat i hende der, og så få lukket det hul, så hun ikke kan komme derind en anden gang.
Ann Hillerslev.

cibatuchsi

sørg for at maden ikke står lige foran hullet. så i kan komme over og få fat på hende inden hun ender med at skade sig selv

Anne

ja i må¨jo sidde lige ved hullet og være klar til at tage hende. jeg havde en der gjorde det hjemme hos Julia, og du kan jo læse af Julias svar hvad der skete der.

Robert

Citat fra: AnneME Dato 20. Oktober 2010, kl. 21:50
ik i nu, da hun ikke har været ude i nu, kun den ene gang :S

Da Buster gjord det en gang, så hentede jeg noget mad og sat mig på gulvet og så kom han så ud. Men i vel prøvet bare at side med mad i hånden og vente lidt ikke? ellers må i lade hver med at lægge mad på og vente de der 4 timer så den bliver sulten og måske er mere villig til at komme ud.

Hvis muligt må i jo fjerne skabet. eller tage pladen væk.

AnneME

ja, vi har prøvet alt fra pølser til tørfoder. Hun tør kun at tage snuden ud. Men kæresten ville ikødelægge skabet, da vi ik har penge til boligselskabet