Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

se her! hjælp

Startet af AnneME, 20. Oktober 2010, kl. 20:01

KariN

#15
Citat fra: AnneME Dato 21. Oktober 2010, kl. 10:10
ja, vi har prøvet alt fra pølser til tørfoder. Hun tør kun at tage snuden ud. Men kæresten ville ikødelægge skabet, da vi ik har penge til boligselskabet

Det kan i et eller andet sted blive nød til! Den pige skal ud, i aner ikke om hun kan komme til skade derinde (der kan være skarpe genstande, eller huller der fører andre steder hen)

I en sådan situation kan man ikke tillade sig at tænke på penge, for i kunne have opdaget hullet før hun kom derind til at starte med!
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Robert

ellers prøv at sæt jer på skabet så den ikke kan se jer og så stil maden et lille styk væk fra hullet og når den så kommer ud efter maden så stil en plade i vejen. eller hvis i har et rør så prøv at sæt det foran hullet så den måske bliver nysgerrig og kravler der ind og når i så kan høre den er der kan i hurtiger fjerne røret eller blocker røret ved den ender til hullet så den ikke kan løbe tilbage. har i også stilt vand ned til den?

Robert

Men så dyrt er det vel ikke at få lavet. kan da ikke tro det koster mere end hvis i skulle til dyrlæge med den. Det jo ikke så godt at have dyr hvis man ikke har råd til det. Det ikke fordi jeg vil gør dig ked af det selvfølgelig. Men det kan jo hurtigt ske noget så i pludselig skal betale dyrt hos lægen. siger det bare så i er forberet på det. Man skal altid prøve ta tænke frem at eller forudse det usansynlige. Men jeg skulle også lige vende mig til det hele. Det lidt svært hvis man aldrig har haft dyr alene før og ikke har haft en ilder før.

Robert

og pas selvfølgelig på i ikke rammer den når i kommer noget foran hullet :) hvis den pludselig bestemmer sig for hurtigt at løbe tilbage. :)

AnneME

Hun kom ud i eftermiddags. Vi åbende op af ved væggen, og hun kom selv hen til os. Hun virker lidt reservert. Hun trænger bare til at slappe af og få noget vand ind