Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

sure sokker?

Startet af AnneME, 18. Februar 2011, kl. 22:51

AnneME

vidste ikke helt om jeg skulle oprette en ny tråd men skidt med det:

hvordan har ilder det med sure sokker? som katte?
- tog nemlig lige totten i at gå amok på en sur sok af mig  :-$ ikke bide i den men gør lige som katte, sådan glider sig op af den og sådan. :) hvis i forstår

Shamua

Sure sko og sure sokker det er altid go :)

Vh. Marianne

lille_jill

her er alt vasketøj populært.

Bawa

Jeg passede engang en dejlig tæve der var meget, meget glad for sokker!
Hun var faktisk så glad for dem, at hun stjal en enkelt med sig hjem :)

Shamua

Citat fra: Bawa Dato 18. Februar 2011, kl. 23:44
Jeg passede engang en dejlig tæve der var meget, meget glad for sokker!
Hun var faktisk så glad for dem, at hun stjal en enkelt med sig hjem :)

Haha en pink hyggesok hvis jeg husker korrekt?  :-$ Men tøsen har jo en go' smag  :fnis:

Vh. Marianne

Bawa

Citat fra: Shamua Dato 18. Februar 2011, kl. 23:45
Citat fra: Bawa Dato 18. Februar 2011, kl. 23:44
Jeg passede engang en dejlig tæve der var meget, meget glad for sokker!
Hun var faktisk så glad for dem, at hun stjal en enkelt med sig hjem :)

Haha en pink hyggesok hvis jeg husker korrekt?  :-$ Men tøsen har jo en go' smag  :fnis:
Ja! Mine dejlige lyserøde uldsokker! :lol:

AnneME

Hehe. Havde helt glemt det med sko. Den er åbenbart ik, hvad den har været :-)

Minority ferrets

Ja her hjemme er Lucifer så glad for sokker at han prøver at stjæle dem mens man har dem på :P Han tager forsigtigt ved så han er sikker på at han ikke rammer tær (han er en god dreng hehe) og så prøver han ellers at hive af sted med dem :P
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

AnneME

Hehe. Pt har vi lidt problemer med hans vilde lege :-)

lille_thor

sif kan også finde på at gå hen og tage fat i mine sokker mens jeg har dem på. Thor syns en dag det var sjovt at prøve at tage min mors hjemmesko af hehe
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Lenac

Mine er svært glade for at boltre sig i mit vasketøj, de foretrækker at rodde rundt i det beskidte, men de vil også gerne lege i det rene...
xoxo Malene <3

Rokkie

før i tiden var det mine sikkerhedssko der sled huller i mine sokker, nu er det to ildere.... sokker skal bare dø...

rulleskøjter er også et hit her... ser skide godt ud når det stikker en ilder hale op af hver skøjte :D

Julie Stuhr

Bamsestøvler får en uhyrlig kraftig ilderaroma når dyrene har været i dem, og når man stikker fødderne i dem kommer en bølge af ilderlugt op - bvadr!