Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Får lyst til at kaste op når jeg ser den her.....

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 7. December 2011, kl. 19:48

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Syns simpelthen det er respektløst overfor sine dyr at "bruge" dem på den måde! Og det ser ikke særlig behagligt ud for de stakkels kræ at hænge der og dingle!

I Love Rock N Roll Ferret Song

Fandt lige videoerne i går! der er en del i samme serie, blev simpelthen så vred at jeg hvde lyst til at skælde en eller anden ud!

Dyrenørden

Dyr er kraftedme ikke dukker eller legetøj! FØJ! Skynder mig at logge ind og skrive en ikke ret pæn kommentar til videoen!!!  :@

Dyrenørden

hmm. kan ikke finde videoen når jeg søger den på youtube?

Minority ferrets

Føj da :( jeg kan nu godt fine på at danse med vores, men så sidder de i min hånd og gør det. De hænger sgu ikke og dingler på den måde!!!!!!!!!!
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Pernille

..Du skal bare klikke på den røde tekst, altså titlen.
Ja det er fandme grimt at behandle dyr sådan, AD siger jeg bare :'(
¬'» Seti, Teemo, Mireya & Anakin ღ xoxo

Pernille

.. Brugeren har jo lavet op til flere forskellige videoer hvor vedkommende behandler dyrene sådan !!!! For fanden hvor burde hun/han være flov og skamme sig, FØJ !!!!  :@
¬'» Seti, Teemo, Mireya & Anakin ღ xoxo

Dyrenørden

Har skrevet på den men kommentaren mangler godkendelse :( Er det ham selv der skal godkende kommentaren? Ku godt se sådan ud da der kun er en kommentar ? :(

Dyrenørden

Har skrevet dyr fandme ikke er dukker! og at han skal komme til DK så skal jeg sku bruge ham om voodoo dukke!

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ja der er nemlig rgtig mange vidioer i den serie! Sad os bare og blev mere og mere ked af det og vred da der poppede vidio efter video op!

Minority: Der er sku os foskel på at sidde med dem i hænderne og lige holde dem op og vrikke lidt med dem i forhold til at hænge dem i i en gnavende sele i et helt musiknr!

Dyrenørden

Jeg bliver simpelthen noget så arrig når jeg ser den slags!

Pernille

Har skrevet en privat besked til vedkommende, min kommentar ventede også godkendelse så..
Men tror sku' han eller hun er ligeglad.
¬'» Seti, Teemo, Mireya & Anakin ღ xoxo

Dyrenørden

Citat fra: Pernille Dato  7. December 2011, kl. 20:34
Har skrevet en privat besked til vedkommende, min kommentar ventede også godkendelse så..
Men tror sku' han eller hun er ligeglad.

Sikkert! Men håber da de tænker bare en smule over det

lille_thor

Hvad heder den på youtube. Min mobil vil ikke vise noget som helst her inde på.
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Pernille

Ja det håber jeg da selvfølgelig også, men det tror jeg bare ikke ;/
¬'» Seti, Teemo, Mireya & Anakin ღ xoxo

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.